![]() |
Apie variklio temperatura
Netersiant temos "Vilnieciu sustikimai", apie variklio temperatura snekas perkeliu cia :)
Va, viename uzsienio forume aptikau idomu dalyka, priestaraujanti daug kur lt forumuose aptiktai nuomonei, kad mb variklio normali temperatura turi but 80 kazkur. Cia mb dilerio atsakymas i vieno w211 vartotojo klausima: Standard Operation temperature for M/Benz Engine is 90'c - 110'c When The Engine Coolant Temperature reach the Maximum 110'c The Cooling Fan (addition air con fan @ auxiliary fan) The Suction Fan (control unit operated) Should Cut-in with Fully Operation (High Speed) to cooling down the system to prevent the engine from overheating 120'c is a maximum temperature (OVERHEATED) The engine Should STOP ... For Cooling Down (You May realize THE AIR CON SYSTEM is WARM) 130'c is too late ... ENGINE IS ALREADY OVERHEATED !!! Pagal sita reikala, mano 100 laipsniu yra visiska norma tipo :) |
Tai tos 2 padalos virs 80 ir yra 100 laipsniu :) viskas cia ciki. Pasikeisk termostata pries ziema ir bus ne 80, o 100 laipsniu ir pas tave. Nes kaip ir minėjau, pas mane su nauju termostatu stovi 2 padalos virs 80 kaip ikaltos :)
|
ant paciu termostatu raso atsidarymo temperatura, kur as rasiau kiek kokiam w211 turi buti laipsniu, tai nurasiau nuo termostatu, kitokiu kataloguose ir nebuvo
|
Citata:
Siaip pas mane dabar pastoviai ir yra trys padalos, reiskia 100. Tai vat, tik ir pasidare idomu, at ne daugoka, nes tiek rodo ramiai per miesta vaziuojant, ne per kamscius, be stabciojimu. Kad ir siandien ryte i darba 6 ryto, miestas pustustis, varau kaip trasoj beveik, o temp. 100. |
paklausiu,kolegos,kokia tada w210 e200 darbine temp gal kas zinot?:)pas mane auksciau 80 retai kada uzkyla:)
|
vienam iš jūsų reikia išardžius spidometrą rodyklę palenkt į vieną pusę, o kitam į kitą ir viskas bus tada gerai :xx:
|
Citata:
|
irgi variantas
|
Klausimelis: apie gamintojus nelabai nusimanau, tad kuris gamintojas rimtesnis BERG (germany) ar WAHLER (germany)? Vieno termostatas 52, kito 65 lt.
|
Man WAHLER rimciau skamba :D
|
svarbiausia kad nebūtų surinkti pabradėje :xx:
|
Citata:
|
na pabradės rinkimo mes meistrai vadiname detales ant kurių pakuočių parašyta made in eu :xx:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
gal balkis luzo? :)
|
Citata:
|
Citata:
Aware, gal pas tave ir norm, dyzelis gal maziau kaista? |
Citata:
|
Citata:
|
geresnis tas , kuris veikia kaip priklauso :wave:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Klausimas specams, Vampyrui pvz.:
norint isleisti W211 antifriza, pageidautina visa, itariu atsukti kraneli radiatoriaus apacioje neuzteks (jei ten yra toks kranelis kaip pas w210 :) ). Ten isbegs ne visas turis. Viso manualas raso sistemoje yra 9.5 litro, turbut pakeisti absoliuciai visa be sansu? Ka dar atsukti kad isleisti maximaliai daug antifrizo? Klausiu todel, kad keisti varysiu antifriza ir termostata pas drauga i servisiuka, o pas ji patirtis su tokiom auto kaip W211 - tiek, kiek ant maniskes pasipraktikuoja :) Na, bet manau pakeisti antifriza w211 ne kosmosas, kaip ir visoms. Ar klystu? |
Nu as i specus nepretenduoju visu pirma, bet jei jau labai svarbu iki paskutinio laso isleist antifriza tai galma gala pakelt siek tiek, nors nera cia jau taip baisu kad koks litras ir seno liks, jei jis aisku svarus.
|
Na va, pasikeiciau termostata ir ausinio skysti. Skystis kainavo 2 x 5l. po 25 lt. = 50 lt., (suejo kazkur 9 litrai, skystis zalias, bet kaip zinia spalva absoliuciai nieko nereiskia), termostatas WAHLER - 55 lt. Skyscio ir termostato keitimas - tik 50 lt., kai uz tokia kaina pasiule pakeist ten kur pirkau dalis, neatsisakiau.
Klausimas tik, ar buvo prasme. Nes dabar vazinejau po miesta, kaip tik pasitaike isvien start/stop rezimas, kamsty pastovejau, tai temperatura vis tiek kelis kart pasieke 100 laipsniu, bet daugiau nekilo. Matyt, ieskau slieku kur ju nera, tas 100 laipsniu normalus rezimas, jei ir su nauju skysciu bei termostatu taip. Juk ne veltui mb raso, kad normal operation temp. 80-110 c. Na, naujas termostatas tikrai blogiau nebus, juk nekeistas gyvenime jis :) |
man atrodo kaip tik spalva antifryzo turi reiksme, velniai zino.
|
kiek zn as tai ,geriausias raudonas
|
spalva skirta daltonikams, o antifrizas turi markiruotę tarkim G11, G12 ir pan, kurią rekomenduoja gamintojas.
Kaip pvz G12 raudonas. kam idomu, tai googlėje pilna info ir sertifikatų kiekvienos spalvos antifrizui ir asmeniškai pagal virimo temp, pagal antikorozines savybes bei tepimo savybes aš didelio skirtumo neradau. O kai gaunu žalią antifrizą Lietuvos chemijos fasavimo po 3Lt/ltr tai nesuku galvos dėl jo spalvos. Beje šia tema buvo begalė diskusijų ir nematau prasmės vėl tai kartoti |
Citata:
Antifriza reikia rinktis pagal specifikacija. Tarkime, W211 eina 325.0 specifikacijos antifrizas, kaip ir kogero viesms mb modeliams. As tiesa sakant smarkiai neieskojau, pamiau zalia normalu antifriza ir nesiparinu, cia ne tepalai juk. Keiciau ji visa, tad maisymosi pavojaus nera, o siuolaikiniai geri antifrziai visi needa variklio aliuminiu daliu ir t.t Siaip apie antifrizus daug parasyta protingu zmoniu kitame mb forume, ten irgi labai graziai ir moksliskai isaiskinta, kdoel spalva absoliuciai nieko nereiskia. Man idomiau, kur paziureti ka tiksliai MB gamintojas kalba apie skirtingu mb modeliu darbines temperaturas. Nes toks jausmas, kad visi vien dyzeliais vazineja. Apie dyzeliniu w211 temperatura uzsienio tinklapiuose info nors vezimu vezk, apie benza - beveik nieko. Autodata apie temperaturas nekalab, arba as bent jau nerandu. Sios temos pirmame poste radau vienintele info apie benzinini w211, ten dilerio atsakymas i vartotojo klausima. Gal vampyras prieina prie oficialiu duomenu, ir gali parasyti benzininio w211 320 engine operation temperatre normos ribas. |
tikslu variklio numeri prasyciau paziuresiu.
bet ir klausimu jums kyla kartais :xx: |
Citata:
Ai, nesistebek, visokiu durnysciu prisigalvojam, vampyrai :) Paziurek, smalsu apie tas temperaturas :) Termostata sita idejau: 1122030275 |
termostato atsidarimo pradzia laipsnis ir kiekis.
galioja varikliui visi 112 113.940/941/942/943/944/945/946/948/960/961/962/963/964/965/966/967/968/971/980/981/982/984/986/987/988/990/991/992/993/995 vidsu situ varikliu termostato atsidarymo pradzia 85-89°C..... minimumai leidziami prie 102°C 8mm atidarimas. situ varikliu kompai kenfelde turi viena valdyma. jaigu temp daviklis teikia tiklus duomenis. tai isijungia viena funkcija kuri uzdegima pavelina kad sumazintu temperatura. prie 100°C =°KW prie 120°C 3,2°KW cia paskaiciuota proporcingai oro temperaturai. kitu del klimos pavaru dezes ismetimo oro tankio ir t.t.. nevardinsiu. galiausiai sitiems varikliams numatyta temperaturos palaikymas apie 89°C, kadangi labai daug faktoriu tai itakoja, tai ji sviruoja +/- 5°C p.s. cia tik vertimas vieno dokumento, gali truputi neatitikti tikslios lietuviu kalbos sampratos, atleiskit :) p.p.s. nesikabinekit :) |
tai tu liaudiskai zmonem isaiskint kiek turi rodyt skydelije temperaturos? :)
|
Citata:
o dar nesupratot????? sitie varkliai neturi konkrecio ir tikslaus temperaturos rodiklio, nes jis nera pats svarbiausias dalykas. :) |
Citata:
Anyway, su nauju termostatu ir antifrizu negali but kazkas negerai su temp, IMHO. Ko gero mersas, kaip supratau is vampyro rasto, pats geriausiai zino kas ir kaip, nes ohoho kiek ten bajeriu pasirodo ir temp. reguliavimo galimybiu atsizvelgiant i ivairias aplinkybes :) |
Aš tai siūlyčiau, kol ekranas nedega raudonai - nesukti smegenų :xx: Aš tau sakiau (per meet), kad MB variklio temperatūra apie 93 laipsnius, beveik kaip pirštu į aky :D
|
nezinau kaip MB, bet tarkim naujesniuose forduose yra toks dalykas kad kai variklis pasiekia kritine temperatura, savaime uzgesta, apsauga nuo perkaitimo kitaip tariant
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.