![]() |
Artūro W140 300SE
9 Attachment(s)
Manasis W140 :) Pats pirmas modelis, 1992m, 3.2 benzinas/dujos. Kaip tiems metams ir tokiam varikliui, dar visai neblogai įrengtas. Man asmeniškai tik sėdynių šildymo trūksta :)
|
kazkaip padangos aukstos atrodo,keliolikos ratai?
|
Citata:
sheip visai nieko banga |
Pagarba seimininkui :wave: Artimiausiom dienom ir savo pristatysiu :)
|
Padangos gal ne per aukštos, bet smarkiai per plačios :) 255/45, ratai R18 8 colių pločio. Tiesiog gavau pigiai padangas naujas, todėl ir naudoju.
|
:good:
|
visai daili :wave: bet paskaicius skype,vargsti su ja :xx:
|
Na labai jau grazus:zenklas: Pagarba:uuu:
|
kokios sanaudos jei ne paslaptis ? :)
|
tvarkingai atrodantis banginis :)
|
gera spalva kaip ir pati masina.like
|
tvarkinga:)
|
Geras auto :) man labai vidus pas tave gražiai atrodo, toks, tvarkingas.
|
Dailus banginis, tik tos padangos.. :)
|
Citata:
|
o EJ'otas šitų ratų neturėtų skirtis?
|
jau geriau aukstesnes padangos, nei zemos su tarpu tarp rato ir arkos.. gerai atrodo ;)
|
Ko Jus prie tu padangu pristojot ? Viskas cia su jomis gerai, parinkta pagal masinos reikalavimus, tesiog ratlankiai turetu buti truputi platesni. :)
|
Citata:
Citata:
|
Praėjo lygiai metai, kaip eksploatuoju savąjį W140. Pagalvojau, būtų įdomu surašyti, ką ir už kiek tvarkiau :)
Pradėsiu nuo to, jog prieš tai turėjau taip pat limuzino klasę – A8 3.7Q. Bet visą jos turėjimo laikotarpį svajojau apie W140 :) Pardavus A8, už turimus pinigus (9000lt) nelabai kas galėjo išeiti. Nupirkau savąjį W140 už 8700lt su dujų įranga ir dviem komplektais ratų – žieminiai labai geri, vasariniai lieti ir baisūs, ir padangos mirusios (pardaviau juos už 350lt). Jau pirkdamas pastebėjau, kad galinis bėgis sunkiai įsijunginėjo ir baisiai ūžė vienas guolis. Tik atsivarius mašiną buvo pakeista: tepalas (7,5l x 12lt), tepalo filtras (20lt), visos keturios stabilizatoriaus traukės (180lt), atrestauruotas priekinis viršutinis šarnyras (60lt), guolis galinis (130lt), vienas girgždukas (35lt su įpresavimu). Viskas remontuota pačio ar su draugų pagalba. Po dviejų savaičių galinis bėgis visiškai neįsijungė. Utenos ITODA bėdą sutvarkė už 800lt. Pakeliui žinoma naujas tepalas ir filtras sudėti. Pastebėjau, kad rankinis nelaiko. Rankinio kaladės 75lt. Bekeičiant pamačiau, kad kitam girgždukui irgi amen – 35lt su įpresavimu. Atėjo žiema :) Atlūžo duslintuvo laikiklis (25lt virinimas). Pradėjo negražiai dirbti variklis. Pradėjau nuo žvakių keitimo (30lt). Pastebėjau, kad baisiai girgžda kitos pusės priekinis viršutinis šarnyras, nors klibėjimo neturėjo jokio. Vis tiek atrestauravau – 60lt. Keičiau termostatą 25lt. Blogai krovė generatorius. Išardžius jį supratom, kad ir šepetėliam, ir guoliam amen. Viskas kartu 82lt. Prasidėjo bėdos su dujomis. Pas dujininkus buvo lankytasi ne vieną kartą, jau ir nepamenu kada ką tiksliai darė, bet maždaug taip: sugedo kompiuteris, kuris sugadino purkštukus, nors su įranga nuvažiuota vos 45000km. Kompiuterį suremontavo už 150lt, nauji purkštukai RAIL ir dujininkų darbas ieškant bėdos 400lt. Pas dujininkus reguliuotis buvo važiuota ir daugiau kartų, darbų suma dar plius 100lt. Pradėjo nebeveikti ABS/ASR. Diagnostika 50lt, ABS daviklis laužyne 40lt. Tada dar buvo keisti ir skriejikas su dangteliu ir žvaklaidžiai. Pas forumietį rasti idealios būklės tik už 200lt (LABAI PIGU). Problemos su klima buvo. Teko keisti pečiuko ventiliatorių, kurį per stebuklą radau už 40lt (nesuvokiamai maža kaina rajono šrote, Vilniuj minimum 100lt prašo) ir „kiaušus“ už 200lt. Du kartus keičiau kompresoriaus varikliukus. Pirmą kartą gavau nemokamai, kitą kartą pirkau Minsklo plente už 50lt, nes staigiai reikėjo, mašina nesirakino :) Valytuvai ir kelios lemputės atsiėjo 38lt. Prapurčius pakabą nemažai teko pakeisti: dvi stabdžių žarnelės 30lt, truputį kilstelti galą norėjau, todėl pirkau dvi gumas 4 dydžio (28lt), dvi galinės suvediminės traukės TRW 170lt, Dar reikėjo keisti keturias galines traukes. Kadangi jos iš abiejų pusių turi sailentblokus, nusprendžiau nusipirkti laužyne. Kainavo po 30lt (4x30=120lt). Naujos tokios šakės kiekviena po 100+lt atsieitų. Galinės stabilizatoriaus įvorės 2x10lt. Kol kas tiek. Žinoma, čia nėra išlaidų, kurios nebūtų privalomos – langų tamsinimas, signalizacija, padangos, ratai. Visa tai irgi kainavo, bet nebuvo būtinybė :) Išvada tokia, jog seną S klasę į metus man kainavo išlaikyti 2988lt. Nuvažiavau 15000km. 100km pilu vidutiniškai 15-16l dujų. P.S. Pas mane 104.990 variklis, kuris, kaip paaiškėjo eksploatavimo metu, turi daug bendrų dalių su M120 (pvz.: skriejikas). Todėl naujų detalių kainos kai kuriose vietose yra KOSMOSAS :) P.P.S. A8 per metus suryjo trigubai mažiau. Gal todėl, kad pirkau su pakeistais diržais ir nebildančia pakaba :) |
pradek nuo to,kad pirkai jau pavargusi ji,delt o ir tokios islaidos,realiai koks iseina w140 uz 2000e,butent toks koki turi ;) as per 5metus tiek neikises kiek tu per metus,pravaziaves ne tiek ir daug apie 70k su juo
kita vertus,nepamirsk ,kad masinai jau 20metu |
Sakyčiau, iš to ką išvardinai, labai normalios ir net nedidelės kainos.
|
Kosmaras.... 15000km ir 3000 Lt OMG :) as virs 100k numyniau ikises esu apie 2500 jai gerai pamenu, paskutinis 1100 visi amortikai diskai stabdziu kalades ir t.t. :) i vel koki 40k minsiu be investiciju (tikiuosi)
|
jei gerom detalėm susitvarkei, tai ramiau važynėsi, nėra čia jokio kosmoso ;]
|
Citata:
|
Citata:
|
uzpuolet zmogu, normalios cia islaidos, uztat jis dabar turi uz 12k litu (remontai + pati masina) ivairiapusiskai tvarkinga masina :) visi praktishkai pagrindiniai mazgai atremontuoti. Pabandykit raskit banga uz 12k visiskai tvarkinga, nereikalaujancia investiciju.
Citata:
|
Citata:
|
Nuo tada kai nusipirkau, nuolat vartau skelbimus, gal pasitaikys kas geresnio, galvoju pasikeisiu. Bet už tokią sumą per metus nebuvo nieko, ką galima būtų drąsiai važiuot pirkt. Geras W140 su 3.2 (kiti nedomina) kainuoja nuo 4500e - ir vis tiek jam reikės kažką patvarkyti :) Kad ir dėžė - visi galinį bėgį remontavo, tad nėra garantijos, jog nupirkus gerą W140 dėžė bus gera.
|
paziuresim kiek kitais metais parasys samata Arturas, neabejoju kad bus ne daugiau 500lt ikista
|
1 Attachment(s)
Su draugais :)
|
Pas mane panasi situacija seimoje, tevas ir brolis turi C208 :)
|
Ant dujų buvo atsiradęs trukčiojimas prie didesnių apsukų. Nusprendžiau, kad bėda reduktoriuje, nes vienintelė netvarkyta dujų dalis :) Nupirkau remontinį komplektą UAB Setaltas 50lt, ir mažą filtriuką į reduktorių 8lt. Pakeitimas elementarus, atsuki, pakeiti tarpines, užsuki. Bet kiek ten buvo šiukšlių... filtriukas absoliučiai užkištas, nesuprantu, kaip dar visai važiavo :) Dabar viskas puiku.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
1 Attachment(s)
Žiemiškas :)
|
smagu matyti toki svaru ir tvarkinga mersa:)
|
Sie zieminiai batai puikiai tinka W140, reikejo ir man tokius pasirinkti :blush:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.