MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Bendras (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=168)
-   -   Kaip "nuresetinti" automata (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=2908)

Chameleon 2009-11-02 21:59

Kaip "nuresetinti" automata

Sveiki, noriu paklausti gal kas zinote kaip pas mersus nuresetinti (atstatyti gamyklinius parametrus) automatine greiciu deze . Kiek zinau pas BMW bent jau e39 tai galima sita dalyka pasidaryti paciam net neislipant is masinos . Idomu kaip ir ar is viso tai daroma mersuose ?

Tomskis 2009-11-02 22:34

siuo atveju manau bmw laimejo :)

DTM 2009-11-02 23:48

Nori isnaujo adaptacija greiciu dezei padaryti ?

Chameleon 2009-11-03 07:51

Citata:

Pradžioje rašė DTM (Post 46168)
Nori isnaujo adaptacija greiciu dezei padaryti ?

Jo , noriu pabandyti si reikala ir tikrai zinau kad sitas nunulinimas darosi mersuose e klases nuo 2002 , bet pagalvojau jeigu jau bmw e39 taip galima, tai gal ir MB tuo klausimu neatsilieka ???

KanDI 2009-11-03 10:34

Idomu idomu, noreciau isgirsti apie tai daugiau .....!? :seile2:

Chameleon 2009-11-06 19:51

Citata:

Pradžioje rašė KanDI (Post 46212)
Idomu idomu, noreciau isgirsti apie tai daugiau .....!? :seile2:

Nusiresetinau deze, pasikeite vaziavimas nerealiai . Seniau ant salto antra begi kazkaip mesdavo lyg ir per velai , dabar ant salto visi begiai metosi idealiai. Ir siaip dabar visi begiai persimeta prie mazesniu apsuku.

pucenas 2009-11-06 21:34

Citata:

Pradžioje rašė Chameleon (Post 47383)
Nusiresetinau deze, pasikeite vaziavimas nerealiai . Seniau ant salto antra begi kazkaip mesdavo lyg ir per velai , dabar ant salto visi begiai metosi idealiai. Ir siaip dabar visi begiai persimeta prie mazesniu apsuku.

jo pasipasakojam :D:D

Chameleon 2009-11-06 22:06

Normal 0 This procedure resets the transmission ECU adaptive learning algorithm:

1. Turn the ignition key to the on (not start) position.

2. Press the gas pedal to the floor and hold for five seconds.

3. Turn the key to the "off" position (don't remove the key), then release the gas pedal.

4. Wait at least two minutes for ECU to reset.

Another take on the same thing:

Since the 722.6x transmissions are "Driver Adaptive", I recently learned you can "send your transmission back to school". I had noticed a bit of a harder shift in one of the cars, so I thought I would give this tutorial a go:

1. Turn the "key" to position "2" (with door closed).

2. Press the accelerator completely to the floor, and hold there for 5 Seconds, then let go.

3. Turn the key to "Off", but don't remove the key.

4. Wait for at least 2 minutes, without opening the doors. (It lets the Tranny computer completely "reset" itself)

5. Start the car/truck, and use the driving style you would like the computer to remember. Apparently, around "40" shifting cycles are needed to get the "hang of it" for your driving style.

gangasz 2009-11-06 22:09

Citata:

Pradžioje rašė Chameleon (Post 47397)
Normal 0 This procedure resets the transmission ECU adaptive learning algorithm:

1. Turn the ignition key to the on (not start) position.

2. Press the gas pedal to the floor and hold for five seconds.

3. Turn the key to the "off" position (don't remove the key), then release the gas pedal.

4. Wait at least two minutes for ECU to reset.

cia kuriu metu masinitems galioja tas resetinimas:)

pucenas 2009-11-06 23:07

Citata:

Pradžioje rašė gangasz (Post 47398)
cia kuriu metu masinitems galioja tas resetinimas:)

Parasykit paprastai "ukiskai" kaip ka daryti i viskas :):):):)

Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 00:44.