![]() |
S400CDI 1999-2004
Ka noreciau konreciai suzinot kolkas, kaip tas 400cdi variklis kokie ju defektai, kaip dezes reikalai, daugiau noreciau suzinot ar verta pirkt butu su tokiu varikliu? :)
|
Citata:
|
Apkalbeta ne apkalbeta pasakysiu is savo patirties puse metu eksplotuojant pravažiuota apie 80000km tvarkyta standartiskai tepalai filtrai nupirkus sutvarkyta pakaba ir kulisa buvo pakeista bet kiek žinau cia visiem buna su ta kuli prikolu pas giminaiti yra 400cdi jau 5metai pravažiuota virs 200k km keista taip pat tepalai filtrai dabar pradejo durniuoti egr tai važiuoja kaip bukas atmosferikas remontas 600lt tai skaitau kaip s tai normali kaina o kas ten ka sneka kad 400cdi brangus islaikymas byra ir t.t tai puse sneka net nevažineja su tais 4litrais visu pirma visu antra jo islaikymas brangesnis visgi turbinos 2 žvakes pakaitinimo 8 ir t.t. bet jei nusipirksi nelavona o normalia masina tai ir bus normali masina o jei tu ten tepalu nekeisi drosi ir t.t. tai ir byres tau tos turbinos
|
Citata:
|
Kokios geros nuomines apie savo S400, alyvas tik keiciam ir nera ka remontuoti, patikek gerai pasitikrinus varikli rastum ka ten remontuoti tik niekam neidomu jo mazgu stovis, vaziuoja kol check`as uzsidega arba visiskai sustoja.
|
Citata:
|
Citata:
|
apple realiai i diena prasuku nuo 300 iki 400km bet buna kad per para pavažiuoji koki 1700-1900km DTM masina prižiurima pastoviai o kad visi kas net nevažineja su tais 4,0 turit susidare savo nuomones kurias bandot pripirsti ir kitiem tai cia jau kitas reikalas o del tvarkymo taip rasi 7cilindro pakaitino žvake neveikia vienintele beda
|
Man sitas modelis patinka, bet vis ziuriu kad 4litru koks geresnis papuola nei 3.2litro.
Kokios kuro sanaudos 400CDI? ir ar vertas demesio butu toksai http://www.gebruikteauto.nl/details.php?aid=299870 |
Citata:
Levo dyzelio nepilu nes dirba tris kart garsiau ir uzsikisa egr. Cia is savo patirties :xx: |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.