![]() |
Variklio alyvos keitimas: saltas ar karstas?
Sveiki, nzn gal jau si tema buvo, bet prasau objektyvaus patarimo bei nuomones: variklio alyvos keitimas atliekamas esant saltam varikliui ar karstam? Argumentuokite prasom. Dekoju
|
vakare karštam varikliui atsuk karterio varžtą ir išleidęs tepalą palik viską taip stovėti ir lašėti iki ryto. Ryte užsidėsi naują filtrą, susipilsi tepalą (užsukęs karterio varžtą) - taip bus teisingiausia, nes per naktį išvarvės dar apie 200gr senos alyvos jei jau taip svarbus šis klausimas.
O jei dar išsiardysi variklį ir visas detales kruopščiai nusivalysi, tai neliks nei keik seno tepalo :xx: |
Teko girdeti kai vienas veikejas keite alyva opeliui atsuko karterio varzta ir paliko savaitei varveti garaze. Finale uzkale variklis nes alyvos siurblys nepagriebe alyvos O siap alyva keisti geriau karstam varikliui nes karsta alyva skystesne lengviau isbega.
|
ha, na pats alyvos nekeisiu, nerizikuosiu nes nesu dares to o ir salygos nelabai leidzia. bet siandien vienas meistras, pas kuri eile visada siuo klausimu, pasake, kad turesiu palikti jam auto kad atvestu variklis ir tada jis pakeis viska. nesu tokio varianto girdejes tad ir pasidare smalsu ar sis budas yra geresnis.
|
alyvos keitimo meistras :xx: ka ten moket is apacios atsukai, nubego, is virsaus uzpyle ir tvarka na aisku reikia filtra dar pakeist :)
|
dziuzas 2 :D
|
as tai pries keiciant atsuku tepalo kamsti kad biski biski atvestu, kol persirengiu, parukau, nes paprasciausiai kai katik uzgesinto variklio nupilineji alyva ir nepataikai su kibiru, ant rankos papuola alyva tai biski degina :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 17:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.