MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   Neužsiveda W210 (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=10969)

Vido 2012-11-06 14:09

Neužsiveda W210
 
Turiu E-210 CDI 2002 m. gamybos. Praėjusią žiemą neužsivesdavo šaltas, todėl palikęs ilgiau, pastatydavau Vabastą ir užvesdavau be problemų. Šiemet, nebeužsiveda, nors dar ir nebuvo šalčiu ir su Vabastu. Servise "Elektronikas", (garažuose už LESTO, Pašilaičiuose) diagnozavo, kad leidžia purkštukai ir reikia juos tikrinti, tačiau jie vieno purkštuko išimti negalėjo. Patikrinę tris sakė, kad šie normos ribose, o labai leidžia tas, kuro išimti negali, jis ir gadina reikalą. Kitame servise purkštuką ištraukė, tačiau jis jau buvo pagadintas pirmajame servise, traukiant užkabinus ne užtos vietos (žodžiu buvo nutrauktas ir privyrintas). Pakeitus purkštuką, mašina vistiek neužsivesdavo (tik su eteriu), diagnostikoje buvo nustatyta, kad trūksta slėgio, buvo pakeistas slėgio reguliatorius, tačiau pavažinėjus dvi dienas po miestą vėl mašina nustojo užsivesti be eterio. Buvo prapusti kuro vamzdeliai,grižtamasis buvo užsikišęs. Keletą kartų užsivedė nornaliai, tačiau nuvažiavus 100 km (į Kauną) vėl teko naudoti eterį. Mašinos variklis užvedus dirba normaliai, ne dūmija, trauka gera, dinamika normali, kuro sąnaudos normalios. Gal kam nors buvo panašiai, padėkite, nes man ir mano meistrui realių minčių nebėra.

Joshua 2012-11-06 14:33

Problemu ir pinigu butum sutaupes, nuvares pirmiausiai i normalia diagnostika kad patikrintu (pursktukus ju neissukant, slegi raile, kompresija, turbinos putima ir t.t.). Dabar nelabai aisku, ka tau ten realiai keite (nebent parode senas dalis ir saskaitas uz naujas, kuo abejot buciau linkes).
Sunku kazka pasakyt, bet vistik ir toliau manau, kad su aukstu slegiu problemos (yra ten ir reguliatorius ir daviklis) nesukelia greiciausia reikiamo slegio ir nesikuria. Beja parasyk ar mechanke ar automatas, jei mechanke tai buvo vienam kolegai, kad uzstumt pavykdavo, nors lygiai kaip ir pas tave vietoj stovint nesikure.

Vido 2012-11-06 18:00

Neužsiveda E-210
 
Automatas, keitė vieną purkštuką (naudotą 250 lt) ir slėgio reguliatorių 450 lt

juozas 2012-11-06 20:40

pasiziurek kaip siurblys ar gyvas , galima perrinkti yra pirkti ir plundzeriai ir gumytes viskas ne kosmosa kainuoja, o siaip statai kolbas ant purkstuku matysi kiauri ar ne, o siaip reiktu sulaukti kada neuzsiveda ir ziuret ar slegio nesukelia ar apsuku starteris neisuka kiek reikia,

ldalius 2012-11-06 20:48

Citata:

Pradžioje rašė juozas (Post 238284)
pasiziurek kaip siurblys ar gyvas , galima perrinkti yra pirkti ir plundzeriai ir gumytes viskas ne kosmosa kainuoja, o siaip statai kolbas ant purkstuku matysi kiauri ar ne, o siaip reiktu sulaukti kada neuzsiveda ir ziuret ar slegio nesukelia ar apsuku starteris neisuka kiek reikia,

apie kokius plunžerius kalbi CDI motorui?

juozas 2012-11-06 20:54

apie tuos kurie stovi kuro siurblyje, stovi 3 vnt . plius voztuveliai , as pirkau tai su gumytem ir t.t. dalys gavosi apie 350 lt,

DTM 2012-11-06 21:43

Visu pirma neaisku koki jis naudota purkstuka nusipirkto, greiciausiai toki pat numirusi.

Vido 2012-11-19 17:51

Ačiu Juozui, blogas buvo siurblys, jis buvo gyvas, bet nepakankamai, Mano meistras manė, kad siurblys buna gyvas arba ne, tačiau pasirodo gali būti ir nelabai gyvas.

juozas 2012-11-19 18:40

i sveikata :wave:

Tomskis 2012-11-19 18:42

reikejo plaktuku padauzyt :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 18:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.