![]() |
Vito problemos (2.2CDI, 2000m)
Sveiki, nusipirkau Mercedes-Benz Vito. Dyzelis, 2.2CDI,2000m. Neveikė borto kompiuteris, tad nutariau patikrint saugiklius po vairuotojo sėdyne. Na ką patikrinęs nieko neradau, tad norėjau įvaryt mašiną garažan, bet ji nebesikūrė. Įsijungia degimas, dega lemputės ir pan, bet sukant raktelį ant kūrimo padėties ji net nereguoja. Sukiok kiek nori. Tad bandžiau traukt "ant buksyro", bet deja jokių gyvybės ženklų. Vėliau istūmę garažan dar kartą pabandžiau kurti, bet įjungus degimą iškart įsijungia radiatoriaus ventiliatorius. Kame bėdos? Prašau pagalbos.
|
Citata:
|
skenduolis
|
o gal tai signalizacija?
jei kartais uztrumpina signalizacija tada gali kuro siurblis nepadavinet kuro i varykli, uz tat ir nesiveda. arba paciame kuro siurbli gali buti problemos jei netgi is buksiro neuzsiveda. Dancus |
jei visai net nesuka,kazkas su elektra ar paciu raktu,siurblys ne prieko,pajungus ant kompo viska parodytu!
|
Slapukas tiesiog suweike, pajudinus, tuos saugiklius, arba kitaip "imobilaizeris" ... taip - isijunkt, tai wiskas isijungia, teisingai, bet tiesiog yra blokuojamas starterio weikimas ir tiek + jei ir traukiant neuzsiweda, wadinasi ir kuro padawimas blokuojamas tuo paciu ... cia juk VITO, matosi, kad ne idiotai montawo apsaugos sistema ...
O siaip, tu montawai apsaugos sistema Lietuwoje ar jau buwo imontuota? Is kur auto? jei lietuwoje - tai teisiog grisk ten, kur tau ja state, ir problemos baiktos ... Sekmes ... |
jei ijungus degima pradeda veikti dideliu greiciu ventiliatorius, tai reiskia kad variklio kompas neturi maitininmo
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.