![]() |
W202 Turbinos voztuvelis 98m. C 250TD
98m. C 250TD
Per avarija variklis palenke turbinos voztuveli ir ji uzstrigde. As ji atitiesinau, bet nureguliavau. Dbr turbina isijungia prie 3000rmp siaip turetu nuo 2000rmp. Ar paciam bandyti reguliuoti voztuveli (aisku as zalias ant to) ar geriau varyti i servisa kur prijungus kompa atreguliuos kaip turi buti. Bet girdejau, kad sitas malonumas nemazai kainuoja. Siaip tas reguliavimas tik vienos verzles pasukinejimas, tai nemanyciau jog sunku pagauti voztuvelio praadine padeti |
as biski nusimanau apie turbas, siaip wastegate voztuvas yra skirtas reguliuoti slegi, esant didesniam slegiuj negu nustatytas per ta slangute jisai pajutes ji, atidaro turbinos karstoj daly "dureles" ir kitos dujos iseina tiesiai i duslintuva, jis neturetu tureti reiksmes uzsiputimuo ankstumui, nebent ta kojele tu prireguliavai ne i ta puse susukai, gal dar kiek palenkta ji ar voztuvas prilenktas, ir pastoviai tos dureles biski pravertos arba siaip pazeistas voztuvas po avarijos ir isvis nevaiksto ir dureles visada kazkiek atidarytos. gali paziuret prikises kompresoriaus slanga prie tos slangutes kur is voztuvo iseina, jei vaiksto kojele tai gali banyt reguliuot prisijunk kur nors toj daly iki isiurbimo koliko paprasciausia monometra koki - vamzdy istatyk tarp slangu su monometru isuktu i ji, ir reguliuok ant isjunkto motoro, ant apsuku paziurejes kiek pucia, tik nzn kiek turi but ant dyzeliuko ant benzininiu tai 0,7 kazkur dazniausiai. kuo daugiau pastatysi tuo geriau eis, tik nepersistenk :)
|
Pratesdamas senai pamirsta tema norejau paklausti: pas mane w202 2,2cdi 99' . Iki 2000rpm nera pakankamo slegio, truksta apie 0,5 bar tai is vietos ir dar su automatu prasti popieriai. Kaip supratau visgi tos kojeles padetis turi itakos uzsipuitimo ankstumui, taigi butu logiska bandyti ja paknibineti ?
|
Citata:
|
na ne, pagal gamyklinius parametrus matomas 0,5 bar skirtumas tarp esamo ir nominalaus turbinos slegio iki 2000 rpm. turetu buti 0,9 bar, o uzpucia tik 0,3-0,4 . Paskui jau virs 2000 uzpucia siek tiek daugiau nei reikia, vietoje reikiamu 1,3-1,35 bar buna ~1,5 bar. pagal dinamika is vietos jauciasi kad kazkas ne taip, palyginus su draugo analogisku variantu tik be tokios problemos.
Pagal sia beda tai panasu kad voztuvelis per anksti atsidaro ir neleidzia isisukti greiciau turbai. Vienas meistras iskele ideja kad galbut katalyzatorius uzsikimses, bet kazkaip neskamba... O visokie vakuumai srauto matuokles tikrinta nuo a iki z. Retkarciais ismeta turbo boost klada. Gal kokiu minciu kam kiltu ? |
Citata:
|
Na turetu gamykliskai siek tiek maziau pusti, bet js dabar yra pacipintas. O seip tai darant diagnostika programoje raso kokie yra reikalaujami duomenys. O seip tai cia problema yra tik prie mazu apsuku, tai kaip as isivaizduoju kad esant mazom apsukoms, arba stovint vietoj tas voztuvelis buna praviras, o kai pradedi vaziuoti jis sunkiau uzsidaro. o ir seip pasitaiko kad ismeta klaida turbo boost, tai speju kad strigineja ji apskritai.
|
Citata:
|
Na ten gana sunkus priejimas, betpabandysiu pasiziureti. Girdejau tokia nuomone, kad jisnegali strigti, ta prasme kad tai yra neimanoma. Bet kazkaip nepatikejau, nes juk tai mechanika visgi.
Tai ir tu vaziuodamas is vietos gero dumo kiek palieki ? |
Tai ar dumina tau is vietos gerai nuspaudus pedala ?
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 14:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.