MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   Apie Viską (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=102)
-   -   akumuliatoriaus krovimas (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=11110)

Alkapone 2012-11-22 11:46

akumuliatoriaus krovimas
 
Sveiki, pastebejau, kad mano akumuliatorius biski nusedes( maziau nej puse rodo), todel noriu paklausti apie akumuliatoriaus ikrovima. Kaip ji krauti? Ar reikia atjungti nuo automobilio? Ar galima tiesiog prijungri krovikli ir krauti iskart? Ar yra dar kokiu dalyku i kuriuos reiktu atkreipti dėmesį kraunant?

Aciu.:wave:

MBD 2012-11-22 15:48

Gali ir neisimt, bet klemas abi atjunk. Aisku jei akumas neaptarnaujamas. Jei aptarnaujamas-teks isimt.

munde8 2012-11-22 16:39

PVZ kroviau savo akuma 65Ah, nustatai pakroveja 6.5A ir krauni 4-5h, kraunamas akumuliatorius negali virsyti +40 laipsiu temperaturos.
Galima orientuotis pagal temperatura kada akumas pasikrove kada ne, t.y. o kiek jis pasikrove priklauso nuo akumo bukles.
Pilnai pakrautas turi rodyti 12.6-14.4V.
Visiskai tuscias 11.7V jei ziamiau jau gali buti lavonas.

ldalius 2012-11-22 16:44

Citata:

Pradžioje rašė munde8 (Post 241135)
PVZ kroviau savo akuma 65Ah, nustatai pakroveja 6.5A ir krauni 4-5h, kraunamas akumuliatorius negali virsyti +40 laipsiu temperaturos.
Galima orientuotis pagal temperatura kada akumas pasikrove kada ne, t.y. termometra pamerki i elektrolita ir stebi temperaturos kylima, kai temp. pasiekia 38-40 laipsiu tai riaiskia, kad akumas pasikrove, o kiek jis pasikrove priklauso nuo akumo bukles.
Pilnai pakrautas turi rodyti 12.6-14.4V.
Visiskai tuscias 11.7V jei ziamiau jau gali buti lavonas.

tik vienintelis teiginys , kurį paryškinau yra teisingas, o visa kita anekdotas iš blondinių gyvenimo :xx:

juozavas 2012-11-22 18:59

nusiperkat ctek impulsini pakrovej ir nesukat galvos, nei kokoa temp, nei srove, nei kiek kraut.

munde8 2012-11-22 19:40

Citata:

Pradžioje rašė juozavas (Post 241157)
nusiperkat ctek impulsini pakrovej ir nesukat galvos, nei kokoa temp, nei srove, nei kiek kraut.

gal tavo tiesa ;)

Hunter 2012-11-22 21:20

Del temperaturos is dalies tiesa, nes svino akumai pertekline energija vercia siluma.

Beje nereikia atjungineti abieju klemu. Kas cia per briedas? Uztenka atjungti minusa.
O kas cia per pasakos, kad aptarnaujama akuma reikia isimti is masinos? Su 5 centu moneta atsuki kamscius ir palieki atpalaiduotus kol krauni, veliau butinai uzsuk

Darius 2012-11-22 21:31

Senesniam auto net klemų galima ir neatjungi, nieko neatsitiks:)

ldalius 2012-11-22 21:39

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 241172)
Del temperaturos is dalies tiesa, nes svino akumai pertekline energija vercia siluma.

Beje nereikia atjungineti abieju klemu. Kas cia per briedas? Uztenka atjungti minusa.
O kas cia per pasakos, kad aptarnaujama akuma reikia isimti is masinos? Su 5 centu moneta atsuki kamscius ir palieki atpalaiduotus kol krauni, veliau butinai uzsuk

taip, kolega, kai akumuliatorius baigia pasikraut ir jei pakrovėjas neautomatinis, tai pradeda intensyviau "virt"elektrolitas taip atsikratydamas perteklinio ikrovimo atiduodamas šilumą į išorę. Bet apie elektrolito temperatūros matavimą su termometru tai pasijuokiau smagiai dar pagalvodamas, kad paskui su tuo termometru galima bus pamatuot verdamos uogienės temperatūrą arba puikiai tiktų hemorojaus profilaktikai :xx:

Apie įtampą: neteko niekada matyt akumuliatoriaus, kuris rodytų įtampą ramybės būsenoje daugiau 13V, o čia buvo paminėta netgi iki 14,4V :unreal:

Apie žemiausią itampą - kaip tik šiuo metu turiu šalia darbastalio nudvėsusį akumą, kurio įtampa ant gnybtų lygiai 12V. Tikrinu jo pagalba šiuo metu pakaitinimo žvakes pasijungęs, bet jis starterio net nebeprasuka jokiame variklyje. Taip kad pagal įtampą ant gnybtų be apkrovos neužjungus varžos imituojančios starterio imamos srovės, jokio akumuliatoriaus gyvybiškumo ar nudvėsimo diagnozuot neimanoma. Netgi lavonui galima sukelt elektrolito tankį iki normalių ribų, bet jis gali nebeturėt sūkimo dėl viduje ivykusio negrižtamo proceso dėl plokštelių išbyrėjimo ar užsitrumpinimo.

Beje net naują akumą gerai nusodink ir jo įtampą bus ne daugiau 10 ar 11 V, bet tai nereiškia kad jis jau lavonas

MBD 2012-11-22 21:48

Citata:

Pradžioje rašė Hunter (Post 241172)
Del temperaturos is dalies tiesa, nes svino akumai pertekline energija vercia siluma.

Beje nereikia atjungineti abieju klemu. Kas cia per briedas? Uztenka atjungti minusa.
O kas cia per pasakos, kad aptarnaujama akuma reikia isimti is masinos? Su 5 centu moneta atsuki kamscius ir palieki atpalaiduotus kol krauni, veliau butinai uzsuk

Pats tu briedas.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.