Citata:
Pradžioje rašė Hunter
(Post 241172)
Del temperaturos is dalies tiesa, nes svino akumai pertekline energija vercia siluma.
Beje nereikia atjungineti abieju klemu. Kas cia per briedas? Uztenka atjungti minusa.
O kas cia per pasakos, kad aptarnaujama akuma reikia isimti is masinos? Su 5 centu moneta atsuki kamscius ir palieki atpalaiduotus kol krauni, veliau butinai uzsuk
|
taip, kolega, kai akumuliatorius baigia pasikraut ir jei pakrovėjas neautomatinis, tai pradeda intensyviau "virt"elektrolitas taip atsikratydamas perteklinio ikrovimo atiduodamas šilumą į išorę. Bet apie elektrolito temperatūros matavimą su termometru tai pasijuokiau smagiai dar pagalvodamas, kad paskui su tuo termometru galima bus pamatuot verdamos uogienės temperatūrą arba puikiai tiktų hemorojaus profilaktikai :xx:
Apie įtampą: neteko niekada matyt akumuliatoriaus, kuris rodytų įtampą ramybės būsenoje daugiau 13V, o čia buvo paminėta netgi iki 14,4V :unreal:
Apie žemiausią itampą - kaip tik šiuo metu turiu šalia darbastalio nudvėsusį akumą, kurio įtampa ant gnybtų lygiai 12V. Tikrinu jo pagalba šiuo metu pakaitinimo žvakes pasijungęs, bet jis starterio net nebeprasuka jokiame variklyje. Taip kad pagal įtampą ant gnybtų be apkrovos neužjungus varžos imituojančios starterio imamos srovės, jokio akumuliatoriaus gyvybiškumo ar nudvėsimo diagnozuot neimanoma. Netgi lavonui galima sukelt elektrolito tankį iki normalių ribų, bet jis gali nebeturėt sūkimo dėl viduje ivykusio negrižtamo proceso dėl plokštelių išbyrėjimo ar užsitrumpinimo.
Beje net naują akumą gerai nusodink ir jo įtampą bus ne daugiau 10 ar 11 V, bet tai nereiškia kad jis jau lavonas
|