![]() |
E270 nesikuria.
Sveiki kolegos ir bendraminciai,
Siandien nuo ryto nemaloniai nustebino mano :zenklas: Automobilis turbut koki menesi stovejo nejudinamas, nekurtas. O siandiena pabandziau uzkurti. Isedau, ijungiau degima, visos lempikes isijunge, jokiu problemu, suku, jog kurtusi, ir buvo tik garselis '"CIK". Bandau antra, trecia kart... tas pats... Starteris net nesuka. Pries tai visada kurdavosi ir jokiu problemu nebuvo. Buvo stovejes ir geras 5 dienas lauke prie 0, uzsikurdavo is pirmo karto. Sugalvojau pasikviesti drauga pabandyt pajungti nuo laidu. Is pradziu pajungem prie akumo gale. Palaikem geras 10min, viskas tas pats. Ismete errora raudonam skydelyje: Battery/AlternatorStop vehicle! ir Brake defective! Stop vehicle! Bandau dar kart kurti, dar kart... viskas tas pats. Pajungem krovima po kapotu prie pliuso ir minuso, dingo sitie errorai, lyg niekur nieko. Viena kart, antra, trecia kuriu... Ir nieko tas pats. Bet erroru nebera. Ismete kita perspejima baltame skydelyje: Batteryprotection:Conveniencefunctionstemporarilyu navailable Supratau, kad cia niekas nesigaus, pasikvieciau diagnostika. Pasijunge diagnostika. Man pasake, jog nemato variklio valdymo kompo... (CAN LINIJA). Liepe tikrinti saugiklius visus, kazkur gali buti nusproges saugiklis (galbut starterio ar starterio reles kazkokios) Tie errorai po kiekvieno degimo ijungimo tai viena, tai kita rodydavo. ESPDefective!Visit workshop! (Tuo tarpu brake defective jau neberode...) Finale dabar rodo SRS restraintsystem defecti-veVisit workshop! o ESP ir Brake ir Akumo erroro nebera... Na zodziu pasikeisdami viena po kitos mete problemas. Beje, nupirkau iskarto nauja akuma 100tini, nes pries tai buvo 72 pirikupo idetas... Pakeitus akuma vistiek nesikuria. Dar viena dalykas, po diagnostikos prijungimo, ijungus degima pastoviai veikia ventiliatorius didziausiu greiciu turbut nes labai uzia. Pries tai taip nebuvo. Zodziu, tokia situacija. Meldziuosi, kad nebuciau prigrybaves ka nors su tais uzkurimais nuo laidu... Taip pat neramu ir del Brake Defective... Jog nebutu SBC... Bet dabar, kaip nors reikia uzkurti masina :xx: Pradesiu turbut nuo saugikliu tikrinimo, nors daug vilties nera, jog del ju cia tokie gliukai vyksta... http://img23.imageshack.us/img23/362...9384991840.jpg Cia jau kai apleido jegos, taip ir norejos palikti tokioj busenoj ir isvaryti i namus gerti arbata ir sildytis :xx: |
Jeigu nedirba starteris su nauju akumu, tai ziurek minusa
|
na visu pirma esi grybas, nes tiek ant paciu krokodilu ipakavimo, tiek ant akumo , tiek masinos instrukcijoj parasyta kaip jungti krokodilus, pliusa prie akumo, minusa i kebula (varikli). o ne tiesiai akuma prie akumo, dabar jau kuom padet nzn, bet susirandi starteri ir ziuri laidus i ji, uzkirmyjo greiciausiai, seip gali pliusa tiesiai i starteri paduot, turi suktis
|
Citata:
|
O dabar man durnam, studijavusiam elektronika paaiskink koks skirtumas jungti minusa ant klemos ir ant variklio/kebulo? I varikli dar suprasciau jeigu akumas yra priekyje, tai galima butu isvengti blogo kontakto kebulas-variklis, bet kai akumas gale, tai siektiek sudetinga, o ir laido gabalas gaunasi toks, kad itampos kritimas gaunasi didesnis negu su blogu kontaktu variklis-kebulas
|
jeigu butum studijaves, o ne geres per paskaitas, tai zinotum kad kai jungi akuma prie akumo, tai donoras krauna lavono akuma, ir kol nepakraus kazkiek tol neuzkursi, o kai jungi minusa i motora, tai nera kraunamas lavono akumas, o lavonas kuriasi iskart is donoro akumo, lygiai tas pat kas perdet kitos masinos akuma.
o kuom kenkia jungimas akumo prie akumo, tai visu pirma donoro generatorius nukepa, nes dvieju akumu nesugeba ikrauti, o del didesniu problemu rase vampyras, ir pilnas googlis aprasytas, kaip sudega elektronika lavono ir pan. o jeigu klausi apie tai kad atjungi nuo akumo klema minusine ir prie jos jungti krokodilus, taip galima, bet kaip klema atgal uzmausi? tam ir yra skirtas pliusas po kapotu, kad prikurti masina |
Viskas gal ir suveiktu kaip tu sakai, bet tada reiketu atjungti minusine klema nuo mirusio akumo, kitaip tai neturi reiksmes. Be to jeigu ir pajungsi tiesiai prie mirusio, tai sukant starteriu, mirusio akumo nekraus del elementaraus omo desnio, bet bent jau galima tokiu butu atgaivinti mirusi akuma ir veliau sukant starteriu srove imtu is abieju, o ne vien per krokodilus, kuriuose itampos kritimas yra milziniskas.
Geriausias budas yra tiesiog sukeisti akumus, o kai motoras susiles, gali uzvesti kad ir su labai nusedusiu akumu |
Akuma pakeiciau... Idejau nauja... Netgi veliau pamatavus buvusi akuma, jis buvo apynormalis, ta prasme pakankamas, jog uzkurtu automobili.
|
Tai tada beda ne akume, o kontaktuose, tuo labiau jeigu girdisi "cik cik" kai suki rakteli i start pozicija
1. Kebulas - variklis minusas 2. Pliusas- starteris 3. Starterio pritraukimo rele |
teigiamą laidą reikia prijungti prie akumuliatoriaus, o neigiamą prie masės, t.y. prie variklio korpuso arba kėbulo detalės. Tokiu būdu ne tik mažiau gadinamas akumuliatorius, bet ir užtikrinamas didesnis
saugumas – įkrovimo metu iš akumuliatoriaus išsiskiria vandenilis, kuris susimaišo su oru ir gali sukelti gaisrą, kai nuimant gnybtus pasirodo kibirkštis. cia pirma rasta priezastis guglyje |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.