![]() |
Buves w210 e230 ir dabartinis e220
6 Attachment(s)
Sveiki, na nutariau parodyti savo buvusi MB e230 w210. Taip pat įdėsiu ir dabartini sidabrinį e220D, tik kol kas pridedu tokias jo foto kokias radau.:)
|
Gražūs Mersedesai :)
|
tvarkingi:)imesk vidaus foto.beje,kuris labiau patinka, patiko?:)
|
Labiau patiko žalias e230, trauka tikrai gera buvo, lėkė kaip bitutė, o su dabartiniu dyzeliuku nepalakstysi taip, tačiau dėl ekonomiškumo tikrai nesiskundžiu, mieste kartais ten 7 litrų dyzelio nepaima šimtui. Jei reiktu dabar rinktis tarp e230 ir e220 tai pasirinkčiau e230 ;)
|
2 Attachment(s)
Dabar turiu tik buvusio merso daugiau foto, tai kiek matosi vidus tiek, su laiku bus naujų foto
|
tu imesk truputi aprasyma issamesni dabartinio savo mersiuko:)pliusai-minusai,pastebejimai,technine puse ir t.t;)
|
Dabartinis e220 yra 95m galo su classic komplektacija, 70kW, kaip ir sakiau po miesta nepalakstysi, varikliukas tepalo "neėda". Vienas iš minusu šio variklio tai Lucas kuro siurblys, kuri teko keisti. Pasikeičiau reduktoriu bei guolius. Žinoma, jei kalbam apie minusus tai problemų kelia ir vietomis atsiradusios rudelės. Taip pat minusas, kad komplektacijoje nėra kondicionieriaus. Jei kalbant apie pliusus, tai didžiausias pliusas ekonomiškumas, kadangi tenka dažnai važinėti Klaipėda-Vilnius ir šiaip didesnius atstumus i užmiestį tai paskaičiavus tikrai nemažai susitaupo. Važiuokle patenkintas niekas nebarška, žiema kuriasi gerai, talpi bagažinė, susidėjes šiokia tokia garso aparatūra, tai dar likę pakankamai vietos ir daiktams. Kalbant apie garso izoliacija lyginant su kitom auto tikrai gera :)
|
o tai kas paskatino persest is 230 i 220?
|
Reikėjo dyzelinės mašinos, pigiau patikimo dyzelio buvo įmanoma gauti. Kaip ir sakiau tenka važinėti didesniais atstumais, tai gerokai susitaupo :) Buvau suplanavęs ant e290 peršokti bet gavosi, kad prie 220 perėjau.
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 07:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.