![]() |
Techninės apžiūros pakeitimai nuo kovo 1 d.
http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...ura-221-301190
Kovo 1 d. įsigalios nauji techninės apžiūros reikalavimai motorinėms transporto priemonėms, dėl kurių pailgės jos laikas. Taip pat didės pačios apžiūros kaina, tačiau ji vis tiek išliks žemiausia Europoje. Naujais reikalavimais siekiama suderinti techninės apžiūros procedūras ir techninius reikalavimus visoje ES erdvėje, suvienodinant techninėje apžiūroje taikomus tikrinimo metodus, trūkumų traktavimą ir pastarųjų žymėjimą išduodamose dokumentuose. Panašiai, kaip jau yra padaryta su vairuotojų pažymėjimais ir registracijos liudijimais. Atsižvelgiant į dabartinį transporto priemonių technologijų lygį, nustatomas poreikis į tikrintinų pozicijų sąrašą įtraukti naujausias elektronines sistemas. Taip pat nustatoma, kad transporto priemonės, kuriose turi būti įrengti šiuolaikiniai išmetamųjų dujų kontrolės ir neutralizavimo įtaisai, pvz.: trijų pakopų neutralizatoriai – turi būti tikrinamos taikant griežtesnius reikalavimus. Išskirtini tokie esminiai Techninių reikalavimų pokyčiai: - Nustatoma prievolė įvertinti eismo saugumo požiūriu svarbių sistemų veikimą atliekant specialius veiksmus, pvz.: automatinio priekabos stabdžių suveikimo patikrinimas atjungiant atitinkamas stabdžių sistemos jungtis, vairo mechanizmo veikimo patikrinimas susukant vairuojamuosius ratus iki kraštinių padėčių į kairę ir į dešinę, kai ratai yra pakelti arba pastatyti ant specialių sukamųjų stovų, ratų guolių, ratų ir padangų patikrinimas apžiūrint sukamą (besisukantį) ratą ir pan.; - Nustatoma prievolė išsamiau patikrinti elektronines stabdžių sistemas ABS ir EBD įvertinant ne tik įspėjamojo įtaiso rodmenis, tačiau patikrinant ir sistemos veikimą, ratų sukimosi greičio jutiklius, kitas sudedamąsias dalis, taip pat elektroninę vairo stiprintuvo sistemą, pasyviosios saugos įrenginius – SRS (saugos oro pagalvės, saugos diržų įtempikliai ir kt.); - Nustatoma prievolė išsamiai patikrinti išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemas – į tai ypač turėtų atkreipti dėmesį tie, kurie ruošiasi įsigyti automobilį po naujų techninių reikalavimų įsigaliojimų datos, nes atsiranda didelė tikimybė, kad automobilis, iš kurio yra išimtas neutralizatorius (katalizatorius) teigiamos techninės apžiūros išvados negaus; - Nemažai pakeitimų yra susiję su autobusų patikrinimu; - Išplečiama automobiliuose įrengtų suskystintų naftos dujų (SND) sistemų patikra. Įgyvendinant Techninių reikalavimų pasikeitimus techninės apžiūros įmonėms be atliktų investicijų dar teks investuoti į specialią įrangą, tokią kaip greitaeigiai ašių keltuvai, specialūs sukamieji stovai, OBD skeneriai ir kt. Nauji reikalavimai neišvengiamai pailgins techninės apžiūros procedūros trukmę. Išankstiniais skaičiavimais lengvųjų automobilių techninės apžiūros procedūra vidutiniškai pailgės 5-6 min., krovininių automobilių 9-10 min. Dėl to įmonėms teks įdarbinti daugiau techninės apžiūros kontrolierių. Šiuo metu rengiama nauja 32 žmonių techninės apžiūros kontrolierių grupė. Taipogi teks pertvarkyti techninės apžiūros informacinę sistemą, leidžiančią įtraukti pasikeitimus trūkumų kodavime. Dėl išaugusių darbo sąnaudų ir investicijų TA kaina lengviesiems automobiliams turėtų padidėti nuo 42 Lt iki 53 Lt. Nepaisant to, TA kaina Lietuvoje ir toliau išliks mažiausia Europoje. Latvijoje techninė apžiūra lengvajam automobiliui kainuoja 71 lt, Estijoje – 110 lt, Lenkijoje – 83 Lt. |
tai su kokiu neveikianciu abs nepraeisi TA ?
|
O neveikiantis ABS panasu i techniskai tvarkingus stabdzius? :D
Anksciau irgi nepraeitum pas rimtesni kontrolieriu |
koks skirtumas ,vistiek masina stabdo :xx:
|
Įdomiausia dalis bus katalizatoriai. Vakar per KMŽ rodė, kad VGTU mokslininkai jau sukūrė ir testuoja aparačiuką, pagal temperatūras prieš katalizatorių ir už jo nustatysiantį, ar katalizatorius dar viduje (unikalus daiktas, nes kitose šalyse katalizatorių išpjovimo bumo nėra). O tarkim, jeigu vizualiai atrodys, jog bakelis nepjautas, bet aparatas parodys, kad katalizatoriaus nėra, automobilis bus siunčiamas nuodugniai ekspertizei.
Taip kad, pusė automobilių Lietuvoje techninės legaliai nepraeis. |
labai daug prirase. butu uzteke vieno sakinio.
viskas kas buvo gamikliskai ideta turi likti ir turi veikti, ir turi tureti iso arba agb :) kitiems metams buriu ateis EU skaiciukai, tada ir veikianciais katalizatoriais bus bedu. dar po metu ateis "AGB" tada uzsidarines daug detaliu parduotuviu :) |
Citata:
Dar rimta kara ridu atsukinejimui paskelbti reiketu. |
Citata:
del ridu atsukinejimo, tai mano tevynes valdzia yra buka. p.s. nera paklausos nera ir pasiulos (tikiuosi teisingai parasiau) :) |
Vampyrai, papasakok plačiau apie AGB.
|
Citata:
pvz turint vokiska ABE jis galioja visose salyse nes tai pagal griesciausius reikalavimus gaminamas produktas. ji gauni pirkdamas preke, arba papildomai gamintojo puslapyje, zinoma turi atitikti (KBA) numeriai ant detales. pateikiamas einant Technikine arba Polizei ar Zoll kontrojele :) |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.