![]() |
12V elektros sistema
Sveiki, greitai atsiras poreikis turėti 12V rozetę (prikurkę) bagažinėje (s124)
Pirmas klausimas - ar galima jungti nuo gale esančių laidų (glainių lempų), ar visgi reiktų atvesti atskirą liniją nuo priekio? Antra - kokią galią vatais atlaiko užvestas ir užgesintas automobilis? pvz. 12V ventiliatorius gali būti 50W ir 250W. |
Citata:
beje nuo sviesu jokiu budu nejung!! |
as w210 buvau pasidares dar viena prikurke, tai nuo priekines prikurkes pajungiau ir viskas. turiu arbatinuka 150w, verda puse valandos, akumui jokios itakos nepadaro, ne kiek nenusodina per ta laika
|
Sveiki, noriu paklaust tokio dalykėlio, išėmus akumuliatorių iš mašinos ir pajungus ant klemų(tos kur prie akumo jugiasi) testerį rodo jog yra varža. Turėtų nebūti pagal viską, ar klystu? Jei yra varža reiškia jog gali iškraudinėt akumuliatorių? Gali būti jog pliusinis laidas prasitrynė ir liečias kažkur į kėbulą?
|
nu tai masinoj dar buna pvz signa su nuosavu akumu, kuri gali duot maitinima, magas su atmintim kokia ir pan. o seip akumo isimti nereik kad pamatuot ar iskraudineja akuma
|
Citata:
p.s. varzos matavimai, visiskai bereiksmiai jaigu nezinoma kas matuojama ;) isdestik aiskiai ko ieskai, tada bus galima viena kita patarima duoti |
Citata:
P.S čia ne MB, apie WAG'A kalba eina. |
Varza betkokiu atveju yra, oras irgi turi varza, bet cia ne esme. Reikia matuoti srove kai viskas uzrakinta. Atjungi minusini laida, prie jo jungi viena testerio laida, prie akumo jungi kita testerio laida, testeri nustatai ant sroves matavimo. Kokios yra ribos reikia ziuret manuale. Jeigu valgo daug, tada istraukineji saugiklius ir ziuri kaip keiciasi
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.