![]() |
Patarimai perkant naudota automobili
narsydamas uztikau siokios tokios naudingos info kaip patikrinti masina pries pirkima. kai kurie patarimai su komentaru :)
jeigu dar zinot kokiu panasiu tai sakykit cia :wave: 1. Prieš perkant automobilį, paruoškit ir pasiimkit su savim mažą magnetuką, susuktą į skudurėlį. Jį susukt tokiu būdu, kad jis vos vos laikytusi ant šaldytuvo. Toks daikčiukas padės jums suprast, buvo automobilis patekęs į avariją ar ne. kokiu budu jis tai parodys? tipo kur spaklius? o jei sparnas keistas? o jei masina espace'as 2. Jūs turite sužinoti buvo perdažytas automobilis ar ne, ar ne prarūdijęs kėbulas. Ir tas ir tas, sumažina automobilio gyvavimo laiką, ir žinoma KAIN?. Lipdukai, juostelės, užrasai dažniausiai skirti tam, kad paslėpti kėbulo defektus. Peržiūrėkite visas gumines ir plastmasines dalis, ant jų neturi būti dažų. Atidarykit kapotą, ir palyginkite dažų spalvas po kapotu ir ant kėbulo. perziureti visas gumines ir plastmasines detales uzimtu gerokai daug laiko beto jei normaliai automobilis dazomas, visos gumos ir plastmases nuimamos 3. Patikrinkite kaip užsidaro visos durys. Atminkite, pas automobilį su geru kėbulu "zazorai" turi būti vienodi. 4. Apžiūrėkite ratus. Labai svarbu yra, kad padangos susidevėjimas būtų tolygus, nes kitaip tai rodo pakabos defektus (nors ir blogą suvedimą). Jeigu ratlankiai yra iš lengvųjų metalų lydinio, tai po smugio gali atsirasti deformacija. velgi, o jei padangos nenaujos pirktos? o jei ratlankiai restauruoti? 5. Dabar apie variklį. Benzino kvapo visiškai negali būti. Viskas po kapoto dangčiu turi būti švaru, kitaip purvas gali nurodyti tai, kad slepiamas koks nors variklio defektas ( pvz. alyvos nutekėjimas). Jei ką nors radot, yra galimybė, kad variklis buvo perkaitęs. kai viskas svaru, gali reiksti kad kas nors keista buvo ir paskui variklis plautas 6. Pasistenkite surasti instrumentų žymes (ant varžtų). Jei rasite jų, tai reikš, kad į varyklį jau buvo landžiota, reiškia buvo kažkokių gedimų. O tai gali ir pasikartoti. del varztu tai teisybe.. galima visai nemazai is to pasakyti.. pvz kas keista ir pan.. 7. Atidarykite alyvos įliejimo angos dangtį. Jei ant jo yra tokia substancija panaši į pastą ( juodos spalvos), tai reiškia, kad variklio tepimo sistema yra ne visiškai tvarkinga, arba gali būti net toks variantas, kad variklis buvo perkaitęs. Visiškai tvarkingame variklyje, viskas ką jūs pamatysite viduje turi buti auksinio atspalvio. 8. Jei yra atskira anga ant radiatoriaus, tai gerai ją apžiūrėkite. Rūdys ant jos gali reikšti (vėl) variklio perkaitimą. Antifrizas ar tosolas gali būti bet kokios spalvos, bet jis turi būti permatomas, be visokių priemaišų. Ant jo paviršiaus neturi būti alyvos dėmių. 9. Apžiūrėkite visas gumines dalis. Ant jų neturi būti jokių įtrūkimų. Labai atidžiai apžiurėkite aukštos įtampos laidus(AIL), ir visus dirželius. Jei AIL atrodo taip, lyg per juos perėjo švitriniu popieriu, tai gali reikšti, kad norima nuslėpti pagaminimo datą (ant jų tai dažnai rašoma), arba jų senumą. tokio bajerio nebuvau girdejes, tuo labiau mates 10. Užveskite variklį, atidarykite alyvos užpilimo angos dangtį. Patikrinkite, kad iš ten neitų išmetamosios dujos. Tai reikštų, kad greitai prireiks bloko remonto. 11. Patikrinkite išmetamasias dujas. Jos turi būti blankiai-pilkos. Jei juodos- kuro sistemos defektas, jai mėlinos- į degimo kameras patenka alyva. atleiskit uz neisprusima, bet ar dyzeliniam varikliuj galioja tas pats? 12. Patikrinkite pakabą. Dabar truputi pravažiuokite. Kai pradedat judėt, neturi būti jokių pašalinių garsų. Stabdant irgi. Sustokite. Išsukit vairą iki galo, bandykit pajudėt. Tokioj padėtyje, pašaliniai garsai reikštų "granatų" defektus. arba kad lieciamas posparnis kaip kad pas manes 13. Stabdžiai. Ant asfalto staigiai iki galo paspauskit stabdžius. Išeikit, apžiūrėkit likusias žymes. Jos turi buti simetriškos ir tiesios. Stabdant vairo neturi traukti į kurį nors šoną. jei stabdziu sistema ABS, triukas gali ir nepavykti taip pat ziurekite kad ant aksvalto nebutu sniego ar ledo 14. Apžiūrėkite amortizatorius. Ant jų neturi būti alyvos žymių. 15. Pasukiokit vairą. Jokių pašalinių garsų neturi būti. 16. Perkant Dyzelinį aparatą, padirbus varikliui ir jį išjungus jis turi baigti dirbti tą pačia akimirką. Jei pasukus užvedimo raktuką išjungt variklį susidaro įspūdis, jog alkūninis velenas dar keleta kartelių prasisuko, reiškia, jog variklis jau gerai "pavargęs". 17. Kitas patarimas perkant dyzelinį variklį - pažiurėti, ar guminės žarnos, kuriomis teka aušinamasis skystis, nėra labai kietos, nes jei jos kietos - reiškia, jog į aušinimo sistemą patenka slėgis iš cilindrų, o tai pirmasis rimto remonto požymis. jo girdetas bajeris.. 18. Reikia atkreipti dėmesį į priekines lempas - jos turi būti to paties gamintojo. Skirtumas gali reiškti buvusį priekio defektą. pas manes skirtingos, nes buvo lempos stikliukas skiles nuo akmens.. dabar visi galvos kad masina dauzta 19. Kiek įmanoma daugiau apžiūrėti įvairių detalių, ant kurių įspausta pagaminimo data. Jei daug kur skiriasi - mašina buvo perrinkinėjama, o tai gali būri avarijos ar net skendimo požymis. langai! musu auduke senoji tokia buvo.. langai is triju skirtingu aparatu pasirodo buvo buvojusi ant stogo 20. Elektros instaliacijoje automobilių gamintojai nenaudoja buitinių "izoliacijų", todėl į tai reikėtų atkreipti dėmesį 21. Dar svarbu, nors pasitaiko retai, bet atkreipti dėmesį, ar nėra perkalti kėbulo (po kapotu) numeris. Tai gali sudaryti problemų ne tik registruojant Regitroje, bet ir vykstant į užsienį. 22. Jei automobilis (pergazavus) meta tirštą baltą dūmą, beveik kaip garą, galimas variklio tarpinės nesandarumas ir aušinimo skystis patenka į variklio degimo kameras. Tuo atveju reikėtų (sušilus varikliui iki darbinės temperatūros) paspaudyti aušinimo sistemos žarneles (išsiplėtimo bakelio kamštis turi būti tampriai užsuktas), jeigu jos kietos ir neina jų įspausti - vadinasi tarpinei "kaput". Važiuoti šiek tiek dar galima šiuo automobiliu, tačiau patartina būtų atlaisvinti išsiplėtimo bakelio kamštį, kad slėgis nesuplėšytų radiatoriaus. 23. Jei nuėmus gumą nuo oro filtro ir pirštu patrinus iš vidaus yra tepalo - reiškia su motoriuku problemos. 24. Reikia užvedus variklį užtraukti rankinį stabdį ir įjungus bėgį iš lėto leisti sankabą. Jei mašina pradeda gesti tai gerai, jei ne - tai gali reikšti sankabos degektą degekta t.y. buksuoja sankaba ir artimiausiu metu reiks keisti. 25. Dar perkant automobilį reikėtų pajunginėti pavaras, nes gali buti kad susidėvėję(s) bėgio ar daugiau sinchronizatorius. 26. Dar ne esminis dalykas, bet labai dažnai pasitaiko, kad niekas netikrina el. langų - o dažniausiai gale jie neveikia. Todėl patartina patikrinti. ir pabandyti darineti visus kartu 27. Kėbulas: Reikia pažiūrėti tarpus tarp kebulo dalių. Nelygus tarpai rodo buvusį defektą ir nemokšišką darbą. isvados: praktiskai viska galima paslepti, jei tik yra noro ir proto bet tuo paciu, beveik viska galima pastebeti nors cia kai kuriuos punktus pakritikavau, bet is esmes sitie patarimai geri galetumem visi sudeti kas ka zino is tokiu patarimu.. manau vertinga informacija is tikro kad ir tokius paprastus dalykus pavardinkim, kad jei yra masinoj AIR-BAG, tai ijugnus automobilio degima lempute turi degti 3 sek. ir po to uzgesti ir pan.. Ka deretu patikrint pries perkant 1. Patikrinti variklio alyva 2. patikrinti ausinimo skysti 3. patikrinti oro filtra 4. ar nera pasaliniu bildesiu 5. patikrinti duminguma 6. patikrinti ausinimo zarnu kietuma 7. ar veikia ausinimo ventiliatorius 8. ar veikia termomova 9. ar nekaista variklis 10. ar sutampa kebulo numeriai 11. patikrinti tarpus tarp detaliu 12. patikrinti nudazymo kokybe 13. patikrinti stiklus 14. patikrinti sandarinimo gumas 15. patikrinti dureliu, bagzines, kapoto uzsidaryma 16. pakelti bagazines kilimelius 17. patikrinti domkrata ir atsargini rata 18. patikrinti padangu susidevejima 19. patikrinti zibintus 20. ar reguliuojasi vairas 21. ar slankioja sedynes 22. ar atsidarineja langai 23. ar reguliuojasi veidrodziai 24. ar reguliuojasi zibintai 25. ar veikia centrinis uzraktas 26. ar sviecia salono lemputes 27. ar veikia galinio lango sildymas 28. ar veikia cigareciu pridegiklis 29. ar veikia ispejamosios lemputes 30. ar veikia borto kompiuteris 31. ar sausas salonas 32. ar veikia stoglangio mechanizmas 33. ar susilanksto galine sedyne 34. patikrinti sankaba 35. patikrinti stabdzius 36. patikrinti pavaru perjungima 37. ar veikia klimato kontrole 38. ar veikia vairo stiprintuvas 39. ar veikia abs 40. ar veikia rankinis stabdys 41. ar veikia langu valytuvai ir plovikliai 42. ar veikia audio iranga 43. patikrinti variklio kompresija 44. patikrinti zvakes 45. patikrinti skysciu nutekejima 46. patikrinti pavaru dezes tepala 47. patikrinti vaziuokle 48. patikrinti stabdziu diskus 49. patikrinti dugno korozija 50. patikrinti duslintuva. P.S. sita atmintine nera skirta surasti idealia masina, bet manau pades nusideret nuo kainos ir gal pastebeti siokius tokius trukumus |
geras. yra nesamoniu bet nieko:xx:
|
paprasciausiais budas, kaip apsisaugoti nuo netikusio autmobilio pirkimo, neiti i turgu...:-)
|
aha i salona :D
|
:)cia turetu butu automobilis pravaziaves 2000km manau,bet galima pasiskaicius patikrinti bent trecdali automobilio zinoma jeigu automobilis kainuos kokia 1000euru ir tiek tikrinti :daro: zmogus gali
|
Citata:
kad zinotum kaip tralistai eilgias su naujom masinom kol iki salonu atvaziuoja :unreal: |
nu taip visko pasitaiko naujas buna jau brokuotas nuo tralistu vandalu:)
|
prisiklausau ivairiu pasakojimu :) taip kad ir naujas gali but neblogai padroztas ,o juk ir apkatke reikia daryt
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.