![]() |
MB 190 (w201) degimas
Sveiki forumiečiai :)
Nusipirkau pirmąjį savo gyvenime Mercedes 190. 2,0 8v 1985 metų. Kadangi tarpinė leido tepalą po galva, tai ėmėm galvą, keitėm tarpines, galvoj pritrynė vožtuvus, pakeitė gumeles, nupirkau naują paskirstymo velenėlį, pakeičiau žvakes, tepalus, laidus, filtrus ir tt... Nu žodžiu pilnai viską sutvarkėm. Atidėjom mietkes pagal autodatą ir jis nesiveda. Bandėm tempti tai apsipylė dūmais ir viskas, cilindrai nenori dirbti. Tada alkūninio škyva perstatėm ne ant OT, bet ant tokio išsikišusio ir velenėlis ir trampliorius sutapo, mašina užsivedė, bet netraukia, purtosi prie 2k rpm nuo 3k rpm viskas normalizuojasi. Ai dar ir ant žemų dūsta. Važiuojant atleidi gazą ir užgęsta. Patikrino šiandien komutatorių ir trampliorių, viskas gerai. Nesuprantam kame bėda. Gal galite padėti? Kur reikia problemos ieškoti? |
Gal kas turite padovanoti ar parduoti (studentiška kaina) m102 variklio įsiurbimo kolektorių (be jetronic'o)? :guodzia:
|
Aš suprantu, kad čia visi labai užsiėmę ir negali atsakyti į užduodamus klausimus, bet vistiek bandau dar kartą:
Kur būtų galima gauti mersui 190E ant arkų tas nikeliuotas juostas? Ar dar kas nors jomis prekiauja? |
Nori sparnus rūdim apkrėst? Kažkur lyg mėtėsi pas mane, jei dar neišmečiau.
|
Na galinės arkos ta vidinė pusė ir taip jau gerokai parudyjus, tai norėčiau paslėpti šiuos trūkumus iki kol reiks pervirinti. O naujų niekas jų nebepardavinėja? Nes seniau pilnas turgus kiek pamenu būdavo, dabar nebesimato...
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 18:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.