![]() |
Triuksmingai dirba variklis - e270
Nusprendziai iki smulkmenu susitvarkyti visus dalykus, kurie mane erzina. Kokios gali buti priezastys tikrai per garsiai dirbancio variklio? Nuo 2k rpm jis tampa LABAI triuksmingas. Iki 2k rpm sakykim, gal net maziau 1,8rpm variklio darbas normalus kaip ir priklauso dyzeliui, bet tik paspaudi siek tiek nuo 2k rpm netgi girdisi labai aiskus kazkokio papildomo triuksmingo garso padidejimas, atleidus gaza vel nutyla. Vaziuojant pastoviu greiciu kai apsukos nesieka 2k rpm, variklio praktiskai nesigirdi, bet pvz kaitinant uz miesto prie 130-150kmh kai apsukos netoli 3k rpm, labai smarkiai girdimas variklio garsas, net erzina, susisneketi sudetinga, tuo tarpu vejo is laiko praktiskai nesigirdi. Arba nesigirdi per tuos garsus.
Purkstukai patikrinti ir tvarkingi, guma prie vairolazdes taip pat tvarkinga. Kur ieskoti galu nes ziauriai erzina. |
Na sis varilis ir neturi buti tylus, galim susitikt, mano paklausysi, bet jau esi girdejes. Spaudziant jis irgi triuksmingas, bet pastoviu greiciu vaziuojant nesigirdi beveik.
Pagalves gal numirusios? |
Citata:
Apie pagalves visai nebuvau pagalvojes. Jos turi itakos? |
Gal tiesiog keisk i benza :D
O siaip gal pagalves jeigu jauciasi vibracija |
Nu jei jos mirusios ir variklis kalatojasi, tai manau tikrai turi skleisti papildomus nereikalingus garsus ir vibracijas :)
|
savo buvusiam s210 2.9td buvau pasikeitęs variklio pagalves, tai skirtumą didelį pajutau.
|
pagalves ant laisvu duoda vibracija, vaziuojant ju gali ir nebut
|
varysiu pasitikrint pagalves, bet jauciu beda ne jose bus. Nes vibracijos pas mane kaip ir nera, arba pakankamai minimali. Esme - garsas! Idomu butu palyginti su kitu tokiu pat identisku variantu.
|
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.