![]() |
w210 3.0d atjungti vakumai, reikia pagalbos
sveiki, turiu w210 e300 100kw. ir yra tokia beda, atjungti visi vakumai, tiek nuo pompos vakumines, tiek ir nuo visu solenoidu, apskritai visos slangutes atjuntos, tik i stabdziu pusle pajungta. gal kas turit schema kaip ka sujungti, ar fotkiu, ar kaune tokia masina turit ir iseitu pasiiureti, skoloi nelikciau :)
|
niekas neturit 3.0d? :unreal:
|
neoriginal.ru gal rasi schema? netgi google ivedus "w210 e300 diesel vacuum" randa schemu
|
kokio velnio tada tas forumas jai yra neoriginal.ru ir google ? :) su rusu problema, o google kiek jieskojau, nieko sau suprantamo neradau
|
forumas tam kad nuvestu teisingu keliu. o ne tam kad uz tave ieskotu info, o tu sedesi ir lauksi kol patieks ant lekstutes
|
juk jau pasakiau, kad su rusu labai sunkiai, o google neradau. geriausiai butu, kad kasnors leistu aki uzmest po kapotu, bet pastebejau, kad kaune deficitas su 3.0d
|
tau turetu tikt bet kuris dyzelinis ne CDI w210. niekas ten perdaug nesiskiria.
|
tai paziurek kitus motorus, 130kw, 83kw, juk principas visu tas pat
|
130 netiks, pas mane oro paemime kur eina virs variklio , stovi sklendes valdomos vakumu, va del 2.5 83kw manau turetu tikti :) gal su tokiu kas kaune vazineja? privaziuociau, apziureciau, skoloi nelikciau :)
|
tai ir 2.2 om604 70kw tau tinka, puse kauno taksistu su tokiais vazineja, o kita puse su 2.9 :D nuvaziuok kur stovi taksi, ibruk pora alaus ir tau viska parodys.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 03:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.