![]() |
W219 Generatorius
Sveiki,
Si ryta toks keistumas nutiko. Uzvedziau masina, parase baltai, kad del akumuliatoriaus bukles atjungta dalis komforto funkciju, ir iskart uzsidege raudonai akumuliatorius ir vienintelis uzrasas visit workshop. Uzsivedziau is naujo, su itampos matuokliu spidometre, tai ikisus rakteli rodo 11.9V, uzvedant kristeli iki ~10V ir atsistato iki 11.5V, isjungus visus prietaisus ir sviesas tampa mazdaug 12.1V. Kaip ir neabejotinai rodytu generatoriu, kad jis nekrauna. Pavaziavus mazdaug kilometra (iki namu buvo like ~2km) po truputi itampa pradejo kilti ir per kokia 1-2 min sukilo iki 13.8-14.1 ir dabar laikosi taip. Zodziu iseitu, kad pats generatorius kaip ir tvarkoj, Ka itarti pirmiausia? Generatoriaus valdyma? Kur patartumet kreiptis Vilniuj? Abirju akumuliatoriu bukle vidutiniska, ne nauji, bet dar ir ne ismetimui tikrai. Is anksto aciu. |
Citata:
|
Tai bet dabar pvz uzvedu, klaidos nemeta ir maksimalu krovima pasiekia per kokias 15 sek., kilometro vaziuot tikrai nereikia. O ta klaida raudona meta tada, jeigu praejus kokioms 15-20s krovimas neprasideda.
|
raudona klaida ismete nes smarkiai nusedes akumas ir nuvaziavus i silberi pasakytu, kad reikia keisti akuma. Man taip buvo kai nedakraudavo akumo del netvarkingo generatoriaus. Per daug nesukciau smegenu. Cia kalti trumpi atstumai. Arba aisku variantas kad generatoriaus valdymas bus nuejes saibom. Bet jis kapeikas kainuoja ten gal 100 LT. As uz visa generatoriaus restauravima gal apie 200 LT sumokejau. Tik nezinau kur dare, man draugas nueme, nuveze ir atgal pastate :)
|
Citata:
|
Apple, o pas tave irgi raudonai metydavo? Ar tik baltas klaidas?
|
Citata:
|
pasimatuok su testeriu krovima
|
gal sepetukai numire. Pasikrauk akuma ant stacionaraus kroviklio
|
Pasiziuresiu dar po nakties kaip, ryt pasivazinesiu, o pirmadieni parsinesiu akuma pakraut.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.