![]() |
W203 C320CDI sprogo intercoolerio šlanga
Prasprogo C320CDI (OM642, 2006m) įsiurbimo šlanga, kuria oras pareina iš intercoolerio į variklį (dešinėje pusėje), plyšys neblogas, apie 5-7cm ilgio. Kur Kaune ieškot, turbūt šeštadienį rast vilčių nedaug? Šrotuose verta ieškot? Nuo W211 tikriausiai netinka?
|
nuo CLK turbut tiks dar
|
o kodel nuo 211 netiks? motorai tai identiški.
|
ceskej isdestymas gali but biski kitoks, pvz oro filtro dezes ir pan. bet gali but ir lygiai toks pat.
|
varikliai tai vienodi, bet kaip tais man galvojasi, kad W211 intercooleris gali stovėt kaip nors kitaip, pvz. paneštas labiau į priekį, nei W203, ir gal netiks koks nors išraitymas ar ilgis. Sprogusios neišsiėmiau, tai pavyzdžio neturiu, nes neturėčiau kuo važiuot. Dabar pavyniojau armuota lipnia juosta, kad iš lauko nefiltruoto oro netrauktų. Užtat kuro sąnaudos dabar neblogos, kai gazą spaudžiu tik 2cm pedalo eigos, kad nenupūstų to lipnios juostos :)
|
tai kad jis ir netraukia, jis pucia, ir ta izolke sekmingai nuo pirmo starto turetu nupust.
|
Orą traukia kai turba nepučia (ant mažos apkrovos motoras dirba kaip atmosferinis). Oro pasipriešinimas pro filtrus ir patį intercoolerį šioks toks yra, o pats plyšys kiek prasižiojęs. Užmynus tai jo, nupūstų iškart. Nu arba bent psichologiškai smagiau :)
|
turba pucia visada nuo to momento kai uzvedi motora. tik putimas priklauso nuo variklio sukiu
|
visaip galima sumakliuot su ta slanga, kad laikytu. aisku geriau pasikeist i gera.
|
jei traukia ora tai kaip ji galejo sprogt? :)) ten is turbos i intercooleri apie 1bar buna, tai primesk kaip ta izolke sunesiojo iskart :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 01:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.