![]() |
W221 dyzelinio S'o paieska
TEMA GAIMA TRINTI.
|
šiai dienai pigiausias 14k, už metų bus 12 ar net 10k eur. pamatysi. vienas stipriausiai nuvertėjančių mersų šiai dienai. bet ne dėl to gi mersus perkam :D
aš kaip suprantu tave tik dyzeliai domina ir tai 3l. tai stovi w221 tik vienas - om642. v6 su viena turbina. iš esmės geras motoras, jei nedamuštas. montuojamas į beveik visus mersus jau apie dešimtmetį, taip kad ir pas mus meistrai spėję apčiupinėti juos. važiuoklės pas juos arba orinės arba hidraulinės, bet tau su 3l dyzeliu gresia tik orinė. panaši į pirmtako w220, taip kad kažko stebuklingo nereikia tikėtis. aišku mašina dar nė 10 metų neturi, tai gal ir nebus didelių bėdų, nors ir nuo ridos priklauso. amortikų kainas tegu kiti pakomentuoja. pačios važiuoklės dalys tikrai nepigios, patikrint važiuoklės kaune nesugeba net ir w220 modeliui. tokia jau ta mersinė važiuoklė. 4matic ir gerai ir blogai. prisideda pravažumas jei tau reikia jo, prarandi 7g dėžę, vietoj jos gauni 5g, kuri patikimesnė šiek tiek. prarandi ekonomikos o ir kai kurios važiuoklės dalys gali tikti tik originalai. 7g nėra blogai. iš esmės didelių nusiskundimų nėra. daugiau nepakomentuosiu. dėl komplektacijos, tai didžioji dalis navarotų yra jau laiko patikrinti ir nieko ten stebuklingo nėra. taip kad gali nesibaidyti. o ir šiaip, ne už 10k lt perki mašina, tai navarotų norisi kuo daugiau. apskritai - sveikintinas sprendimas pirkti w221. |
as tai dar pamastyciau del dyzelinio 221, nes forumietis turi su bratkiu vienodus, tai sake ir visus 16 litru salerkos pasiema mieste ziema. Tai koks 3.5 benzas nebrangiau turbut vaziuotu
|
iš kur tokie skaičiai? senas w220 s320 tiek niekad nepaims.
|
is zmoniu vazinejanciu su tokiom masinom. Jei konkreciai tai forumietis Augi$
|
TEMA GAIMA TRINTI.
|
jei laiko sociai yra, tai manau kol susirasi, tai ir faceliftai tiek pat kainuos. Tai gal iskart ziurek koki su amg apdaila ar facelifta, isliekamoji verte dar didesne. o iki 300kkm tai tikrai neuzjoti bus. pakabai detaliu yra ir pigiu
|
4 matic reiketu panagrineti priekine pakaba. Gali buti, kad viskas presuojama kaip pas w211 4matic, bet gali buti ir vientisa sake kaip w220 4matic. Dar 4 matic turi tokia savybe kad dalys tik originalios pvz pradedant stabdziu diskais, suportais, apatine sake ir amortiku ir baigiant granata ar pusasiu ar razdatke, kuriu nieko nera aftermarket.
Amortiku pagalves nieko baisaus, tas pats kas w220 ~700lt/vnt restauracija, ~1.5k kinietiskas amortikas, ~4k originalus Hidraulines negausi, nes eina tik amg arba visokiuose s600 modeliuose arba special uzsakymas. Bet hidrauline nera pigesne jeigu jau rupi. Apie pakabos iskratyma, tai Alteroja apturejo nuotykiu Kaune, kad niekas negali normaliai ispurtyt :D Apie elektros reikalus, tai dar w220 daug kam kosmosas, tai apie w221 galima isivaizduot kas bus |
O tai jau Vaidas iš Pašilės g. neišpurto normaliai? Aš neturiu problemų pas jį nuvaręs.
|
Citata:
http://ci.catcar.info/mercedes/BM/B3...070.110922.png prašau - priekinė w221 važiuoklė. panašu, kad tik vienas šarnyras restauruojasi. toliau niekas neapsiima, kadang uždari šarnyrai. o ir šiaip, jei gali mašinai skirti 60k lt, tai sumokėti 600lt už viršutinę svirtį lemforderio neturėtų būti didelė problema. manau ne važiuoklėje sliekų ieškai. sumokėsi 2000lt ir perrinks meistriukai per dieną tą priekinę važiuoklę naujom gerom dalim ir tuomet lėks ramiai tuos 60k į metus. šiaip esminė rida daugeliui mašinų yra 200k km. tuomet prasideda daugelis bėdų. tai arba pirkt su mažiau, arba su tais 300k, tai bus daug kas pakeista. tau spręsti. iš esmės tos 5g dėžės užtenka per akis. bet aišku ją gausi tik su 4matic. tai sudėjus šiuos du komponentus ir pastačius prieš 7g tai tiek sąnaudų tiek dinamikos skaičiai gerokai atsiliks. Arisimo, buvau aš pas Vaidą nulėkęs, mūsų abiejų tėvai gi labai geri bičiuliai, bet Vaidas laiko neturėjo, aš laukti savaitę nenorėjau, nes noriu susitvarkyti kol atostogauju. O Vaidas parekomendavo kitus meistrus, kurie ale supranta ką daro ir tikrai patikrins važiuoklę. Rado jie man sudilusią traukę, traukės antgalį ir pagrindinį šarnyrą. Pasikeičiau - jokio efekto. Tai dabar beriu visą važiuoklę ir žiūriu kas prie pabaigos. Vienoje pusėje jau praktiškai viską pakeičiau - efekto jokio. Šiandien kita pusė laukia. Bet nenustebčiau, kad bilda apynaujis Arnott amortikas. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 17:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.