MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   C Klasė (W202, W203, W204, W205) (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=156)
-   -   W203 kvailioja centrinis (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=15458)

MD555 2014-11-02 12:06

W203 kvailioja centrinis
 
Turiu tokią problemėlę su MB W203 (2001m) centriniu užraktu.
Visos keturios durys atsidaro (ar užsidaro) kartais iš karto po pultelio paspaudimo, kartais paspaudus po kokių 5 sekundžių, o kartais tik po pusės minutės. O kuomet jau užsidaro (ar atsidaro) praeina kažkiek sekundžių ir visi keturi užraktai vienu metu pradeda tiksėti (klaksėti po vieną kartą), ir taip jie tiksi ištisą dieną sinchroniškai kas 10 sekundžių (suskaičiavau netgi laiką).
Atrodytų lyg kokia centrinio valdymo relė nesuveikia ar nesupranta, kad jau durelių spyna yra atrakinta (ar užrakinta) ir vis duoda lygiai kas 10 sekundžių tą pačią komandą pakartoti. Neįsivaizduoju kur tokia relė ar centrinio valdymo blokas gali stovėti....Durelese vairuotoju blokas kur stovi keiciau, niekas nepasikeite. Gal žinot is kur paduodami signalai tiems durelese stovintiems blokeliams? Kurioje masinos vietoce tas CU valdymo blokas gali buti?
Beje degalų įpylimo dangtelio užraktas ir bagažinės užraktas užsidaro ir atsidaro visada labai tvarkingai, tą pačią sekundę kai paspaudžiu pultelį, skirtingai nei visos durys.

Nuvariau į MB servisą, sako jokių klaidų nerodo, spyruoklės spynuose visos sveikos (o ir klaksetu kitaip, sokinetu), sake varyk kas dejo signalke. Nuvariau pas juos, sako signalke adaptyvine, ji nevaldo visai tavo centrinio, ji nei prieko. Buvo signalke isvis isjunge, problema ta pati...

Gal yra kokių minčių?

Gintaras 2014-11-02 13:05

tokio kaip atskiro centrinio valdymo bloko kaip ir nėra . Viskas valdosi per CAN durų blokais ,o vadovauja tam priekinis SAM blokas , beje bagažinės ir degalų bako užraktus valdo galinis SAM . Belieka surasti kuris blokas uždelsia atrakinimo/užrakinimo komandas

MD555 2014-11-02 13:13

O priekinis SAM vadinamas po kapotu esama saugikliu deze ar salia jos kompas toks kur stovi metalineje dezuteje? Kur yra tas priekinis SAM ir tie CAN atsakingi uz duru blokus?

Gintaras 2014-11-02 13:20

priekinis SAM tai saugiklių rėlių blokas po kapotu . Šalia jos metalinė dėžė tai greičiausiai motoro kompas . CAN tai duomenų magistralė kuria blokai keičiasi duomenimis ir valdymo komandomis. Už durų veikimą pagrinde ir yra atsakingi duryse esantys blokai

MD555 2014-11-02 13:36

aš tikrinau šį priekinį SAM, peržiūrėjau visus saugiklius, paskui bandžiau imti iš eilės lauk po relę ir jungti pulteliu centrinį. Taip išėmiau visas rėles, bet centrinis su pulteliu vistiek jungiasi (ir toliau kvailioja). Aš galvojau, kad išėmus tam tikrą rėlę nebesijungs visai centrinis su pulteliu, bet nieko panašaus. Ar taip netūrėtų būti?

Gintaras 2014-11-02 13:42

Citata:

Pradžioje rašė MD555 (Post 362173)
aš tikrinau šį priekinį SAM, peržiūrėjau visus saugiklius, paskui bandžiau imti iš eilės lauk po relę ir jungti pulteliu centrinį. Taip išėmiau visas rėles, bet centrinis su pulteliu vistiek jungiasi (ir toliau kvailioja). Aš galvojau, kad išėmus tam tikrą rėlę nebesijungs visai centrinis su pulteliu, bet nieko panašaus. Ar taip netūrėtų būti?

be rėlių ir saugiklių ten dar elektroninės shemos yra kurių nei išimsi atskirai ,nei patikrinsi ...
gal bandyk po vieną durų bloką atjunginėt ir žiūrėt kaip elgsis centrinis tada .

MD555 2014-11-02 13:44

Buvau išėmęs iš vairuotojo durų bloką, likusios trys ir be vairuotojo durelių toliau taip pat kvailioja. Pasiskolinau naują į vairuotojo duris bloką įsidėjau- vistiek tas pats...

Gintaras 2014-11-02 13:47

Citata:

Pradžioje rašė MD555 (Post 362179)
Buvau išėmęs iš vairuotojo durų bloką, likusios trys ir be vairuotojo durelių toliau taip pat kvailioja. Pasiskolinau naują į vairuotojo duris bloką įsidėjau- vistiek tas pats...

tai likusių bet kurių durų blokas irgi gali "meluot" ir kitus apgaudinėt. Beje kai tau bandė signalizaciją atjungt tai jai tik maitinimą atjungė ar fiziškai visą jungtį nuo signalizacijos bloko atjungė >

MD555 2014-11-02 15:14

atjungė signalizacijos maitinimą ir nuėme baltą jungtį, bei dar pora mažesnių jungtelių, žodžiu viskas kas įjungta buvo į signalizacijos bloką.
Tiesa, pie vairo esanciame saugikliu dezeje stovi visu keturiu duru saugikliai, tai po vienas dureles atjunginėjau su tais saugikliais, bet niekas irgi nesikeitė...
Dar pastebejau, kai per vairuotojo skydelio meniu nustatau, kad durys automatiskai uzsirakintu prie tam tikru apsuku vaziuojant, tai durys kartais uzsirakina, kartais neuzsirakina, zodziu kaip sauna i galva...
P.S> Tik nebuvau atjunges signalizacijos is CAN i kuri ji ijungta, nes nezinau prie kurio CAN ji bus pajungta ir kur jis randasi. Bet jeigu jau fiskes is signalizacijos istraukiau, tai gal nebutina buvo ir kitur jos atjungineti?

AudriusU 2014-11-02 18:01

Ieškok problemos su CAN magistrale. CAN yra dviejų laidų magistralė, normaliai abu jie naudojami informacijai perduot (balansinė pora), tačiau vienam jų nutrūkus (pvz. nugnybus pajungiant laidus) ar užsitrumpinus į masę CAN draiveriai vistiek dirba "avariniu" režimu, likusiu vienu laidu. Tokiu atveju ryšio stabilumas, aišku, krenta stipriai. Patikrint su paprastu testeriu sunku: normaliai, jei niekas į magistralę nekalba, ant abiejų laidų korpuso atžvilgiu yra vienoda įtampa (apie 2,5V, bet nebūtinai). Kai kas nors "kalba" - ant CAN+ eina +5V impulsai, ant CAN- eina 0V impulsai (testeris gali rodyt įtampos šokčiojimus). Jei žiūrėt rimtai - be oscilografo apsieit nepavyks.
Pats CAN protokolas aparatiniam lygmeny neužtikrina duomenų paketų pristatymo konkrečiam adresatui (veikia kaip UDP, jei tai ką nors sako :) ), todėl komandų paketai laikas nuo laiko kartojami, ir centrinis suveikia iš kelinto karto, t.y. su uždelsimu. Jei tikrai yra CAN bėda - tai ne tik centrinis turi gliučint, turėtų ir koks nors langų valdymas grybaut, ir dar kas nors :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.