![]() |
Pasipurto variklis
Sveiki,
Turiu tokią problemą - variklis dirbdamas tuščia eiga(nesvarbu ar šaltas, ar įkaitęs) sekundės daliai susipurto po to vėl dirba tolygiai. Važiuojant jokių susipurtymų nesijaučia. Tokių pasipurtymų būna, kai šaltas dažniau, kai įšyla rečiau. Diagnostika nieko nerodo, užsikuria puikiai, nedūmyja, kuro naudoja tiek pat kiek ir prieš šią problemą. Gal patarsit kur ieškoti gedimo? Šiek tiek plaukioja apsukos (gal dėl kuro slėgio reguliatoriaus, bet taip buvo visada, o variklis nesipurtydavo.) Kur šuo pakastas? MB W210 E220 CDI 2000m. |
Girdejau, kad oro srauto matuokle pravalyt reik ir turetu susitvarkyt.
Nesu specas, tad aklai netikek, gal ir klystu, bet kad daugiau niekas nepakomentuoja tavo atvejo :D |
Citata:
|
Pasipurtymas labiau jaučiamas ant šalto variklio (dažnesnis), ant karšto - retesnis. Jokio dėsningumo nėra (nevienodi intervalai). O pro kur purkštukas gali orą gaudyti?
|
Citata:
|
kuriasi normaliai iš po nakties ar ilgiau pastovėjus?
jei taip, tai ne prie ko oro gaudymas. nėra kur ten jam gaudytis. |
Vienodai gerai kuriasi ir po paros ir po savaitės stovėjimo.
|
Tuomet ziureciau purkstukus.
|
O purkštukai remontuojami ar geriau žiūrėti naudotą, o gal naują?
|
dek naudota, tik pries tai patikrink ant stendo. Aisku reiktu pasijungti diagnostika paziureti ka rodo korekcijos, kad zinoti nuo kurio pradeti.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 10:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.