![]() |
s124 300 D žemos variklio apsukos (sutvarkyta)
S124 300 D 81kW 1991 m.
Užkurus šalta varikli, nenori dirbt ant laisvu. palaikau nuspaudes gaza kokia minute ir atsiranda laisvos apsukos, bet labai žemos vos 400 rpm. labai letai dirba variklis atrodo kad tuoj užges bet negesta, su tepalo spaudimo viskas tvarokoje. Neveikia padsosas. pats variklis nesipurto, kažkokiu pašaliniu barškesiu nera, tik klaksintis purkštukai ir baltai-pilkšvas dumas iš duslintuvo (tepalu nevalgo) Pavažiavus pora km, pilnai sušilus varikliui nustoja dumyt ir apsukos pakyla iki 600-700 rpm. Pkeičiau ELR rele, nepadėjo. Pakeičiau temperaturos davikli, nepadėjo. Nuemiau elktromagnetini apsuku reguliatoriaus vožtuva nuo siurblio, patikrinau, tas veikiantis. Manuale radau, kad prie to viso dar eina pajungtas smagračio apsukas skaičiuojantis daviklis, ar jis gali but dėl to kaltas ? kaip galima ji patikrint ar jis veikiantis ? P.S. ar siurblio vidus turi but juodas? tarsi tepaluotas ? https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...e429e530632d57 |
tepaluotas ir turi but. Pas mane budavo kad dingsta apsukos ant tachometro ir tada apsukos zemos ir dreba motoras, tai buvo kaltas daviklis ant smagracio, isejimus ji radau ji nudrozta
|
Vakar išėmiau ta davikli prie smagračio, buvo labai užsikimšes purvais, bet nenudrožtas, išvaliau, sudėjau viska atgal ir nieko nepasikeite :nzn:
Dar klausimas ar gazo trosas turi turet laisva eiga ? ar galima ji truputi itempt, kad čiut pakiltu apsukos ? |
neitempsi jo, jei paieskotum mano senos temos w124 skiltyje, turetum rast apie tas apsukas ir tachometro nerodyma. ten kazka minejo man apie salta paleidima, ar apsuku pasildyma, kazkoks yra ten navarotas del tu apsuku, bet nepamenu kas, ten Edgis berods buvo isaiskines. Tema turetu but 3metu senumo
va radau http://mb1.lt/showthread.php?t=6553&page=4 |
Dekui už nuoroda. Pasiskaičiau tavo tema, ir peržiurėjau ten numestas nuorodas.
Skaitydamasten aprašomus simptomus prisiminiau kad ir pas mane užkurus varikli, kartais keliom sekundem užsidega ABS lemputė, ir dėl to gali but kalta OVP relė, čia kaip suprantu ta relė su saugiliu viršui ? |
jo, su tokiu permatomu dangteliu
|
Citata:
|
Visa problema buvo perkrovos relei (OVP) naujos pirkt neradau, paemiau pabandymui srote pora reliuskiu, ir visos jos buvo blogos, tada isardziau savo rele radau ten du negrazius kontaktus, juos ir visus kitus pralitavau su lituokkliu, surinkau viska atgal ir vualia, viskas dirba, apsukos pakylo, ant salto apsukos padideja (suveikia padsosas), ABS lempute iskart uzgesta po uzkurimo, net variklis pradejo tyliau dirbt :unreal:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.