![]() |
300SE lambda apsukos ir duty cycle
problem tokia... apsukos kartais pacios savaime iki 2500.. dazneusiai 1500... bandziau pareguliuot su duty cycle...pavyko.. po to vel problem...bandziau pamatuot lamda... prie betkokiu apsuku kaip ikalta 0,44V.. pavargau kariaut... atjungiau lambda visai apsukos nustojo kilnotis,klausymas - laikas keisti lambda zonda ??
|
Lambda turetu svyruot mazdaug nuo 0.2 iki 0.8 V :)
|
Citata:
|
matyt gal dujos suede lambda zonda uztai ir pradejo svaigt visa sistema...
|
Citata:
Kankinom visai neseniai S4 ... mašina vos 60000 nuvažiavusi ,o lamda parodymai lyginant su naujo lamda zondo parodymais jau lėtesni ir vėluoja ir tam kad važiuotų kaip priklauso teko keisti (beveik naujai) mašinai ,kuri net dujų nemačiusi . |
tarkim... bet idomu kaip yra juk daug kam taip buve... kuri laika dabar vel vazevo puikiai opa ir vel laisvos apsukos 1500. atjungus ovp rele susinormalizuoja atjungus apsuku reguliatoriu susinormalizuoja,atjungus nuo kommutatoriaus vakuma irgi susinormalizuoja atjungus lamda nieko nevyksta apsukos vistiek 1500. kur gali buti problem ? niekaip nerandu priezasties,girdejau kad jei kompas kazkur mato gedima pereina i toki rezima
masina 1985 metu m103 3.0 litro mechanine KAT versija katas visdar ten :D |
Citata:
man buvo su 260SE tas pats. . Ant droselio sklendės yra dviejų busenų mikroperjungėjas "uždaryta" ir "pilnai atidaryta". man neveikė "uždaryta" tai irgi apsukos buvo apie 1500.Tas mikriką kažkiek pasukiojus apie savo ašį (atsukus varžtelius)-atsirado kontaktas. lengva patikrinti su paprastu testeriu. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.