![]() |
SLK350 2008' Exhaust camshaft RETARDED
sveiki turiu beda, nieko nerandu kas per biesas ten. SLK350 2008 metu toks: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...lift_front.jpg
iđtrini klaidas, viskas gerai. tik uţvedi po 5s atsiranda klaida 1200 constant adjustment of exhaust camshaft of right cylinder bank in direction RETARDED (P0017) bet checkas nedega, poto atsiranda tokia pat klaida ant intake camshaft toj pacioj desinej pusej. https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...57482580_o.jpg dataloggingas iskarto rodo -20 laipsniu ant ismetimo ir niekas nesikeicia dabar ka tikrinau: 1 pravodke patikrinta check, double check and rechech :D taipkad tikrai atkrenta 2 davikliu varza vienoda visu keturiu, bet del visa ko sukeiciau su left bank. simptomai nepasikeite. 3 Tos blekos kurios sukasi ir yra su tarpais tvarkingos, atstumas iki daviklio galo visur vienodas po 1mm 4 esme tame kad ta puse buvo muđta, bet nezinau ka ten dare jam, nes tas dangtis su hermetiku apteptas, matosi, kad keistas jej tarkim butu nepataike ta veleneli pastatyt tai vistiek datalogging rodytu kanors, o ne vietoj stovetu.. ar kompas gali but parejes? |
standartine paplitusi 272/273 varikliu zvaigzdziu problema
http://www.mb1.lt/showthread.php?p=291359#post291359 arba skaityk cia http://www.benzclub.ru/forum/showthread.php?t=199536 |
daugiau angliu uzmesi ir turi check uzsidegt
|
jo checas uzsidega poto biski pavaziavus. bet tai kaip tos zvaigzdes susideveti ten gali? ir butent desinej?
|
susidevi balansinio velenelio zvaigzde. Remontas 1-2k eur
|
Esu girdėjęs kad pdildžius skardas kur hall davikliai galima sužaisti ir pardavimui padaryti variantą. Pats dar nebandžiau bet manau variantas išeitų
|
Siaip gerai kad vel iskeltas tas klausimas. Pries savaite keiciau tepalus Rimo servise Vilniuje, ir kaip tik pradejome kalbeti apie problemas 3,5 benzininio variklio(pas mane toks irgi). Kalbejome apie taisymo kainas, man pasiule meistra is autoserviso Vikrus(jis naugarduko gatvej), sake kad ten dirba meistriukas Eugenijus, vadina ji visi Zenka :)
Jis pats seniausias ten ir pats asmeniskai jau su varikliais dirba daugiau nei 15 metu. Kaip man issaiskino jis dirba privaciai ir servisas ima tik uz tai kad jis taiso ju patalpuose. Ima tipo labai nedaug, uz darba apie 1000-1200 lt, detales Silberyje dabar apie 1200lt, tai gaunasi apie ~2300-2500lt. Bet pasake kad asmeninio kontakto neturi. Man idomu pasidare, nuvariau ten, nes salia visai. Priejo serviso vadovas, sakau noriu pasiteirauti su Eugenijum apie darba nes patare ji kaip gera speca savo darbo. Tai paklause apie ka noriu pakalbet - pasake kad jis uzimtas 2 menesiams jau i prieki ir palinkejo sekmes, kad be uzrasymo per servisa oficialiai net nepriims :) Noriu Jusu paklaust - ar girdejote apie toki mestriuka? gal kas zino kontaktus? Cia nie vienam zmogui beda tokia kaip matau :) Pas maniski rida dabar 112,000km, originali. Kai pirkau buvo 89,000km - dege checkas kas pora savaiciu, bet pakeiciau tepalus - viskas kaip ir gerai, daugiau neuzsidege nuo to laiko. Bet tikrai duodu parako to masinai :) cia kad nepagalvotumet kad kaip pensininkas vazineju :) Tai gal kas girdejo apie ta Eugeniju ? :) Nes tikrai nera vilniuje vietos kur galima ta problema pasalinti maziau nei uz 4000-5000lt, as is pradziu ieskojau, galvojau kad turesiu nusiskausmint ant sumeles, tai silberis 7k, prie zaliuju ezeru tas ex-silberietis ima apie 5,500lt, dar kitur buvau rades uz 5000lt, bet ten tokie meistrai garaznikai. Jei realiai su detalem galima tilpt i 2500lt - super kaina manau :) |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.