MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   W210 320cdi juodas dumas po remonto (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=16546)

egise 2015-05-15 09:54

W210 320cdi juodas dumas po remonto
 
Sveiki. Taigi susiduriau su tokia problema. Pries kelias dienas, servise, keiciau visu purkstuku tarpines. Po keitimo pradejo gan smarkiai mesti juoda duma. Pries tai dumu nebuvo absoliuciai, nebent gerai uzspaudus truputi mesteldavo. Dabar meta ir ant laisvu, o vaziuojant, ar uzspaudus gaza dumai verciasi kamuoliais(JUODI). Servise pasake, kad galbut turi prasidirbti ir rekomendavo pora dienu pasivazineti. Dvi dienos praejo, pravaziuota ~50km, jokio efekto nematyti. Siandien apsilankiau servise ir pasake, kad reikes lupti purkstukus ir vezti tikrinti, bei kalibruoti. Viso to malonumo kaina turetu buti ~300EUR. Todel siek tiek pasineriau i apmastymus :D Kokios butu jusu nuomones ir rekomendacijos situo klausimu? Zinant, kad pries tarpiniu keitima viskas tikrai buvo puiku. Trauka gera, dumu nebuvo. ACIU UZ NUOMONES :uuu:

alteroja 2015-05-15 10:03

Citata:

Pradžioje rašė egise (Post 390182)
Sveiki. Taigi susiduriau su tokia problema. Pries kelias dienas, servise, keiciau visu purkstuku tarpines. Po keitimo pradejo gan smarkiai mesti juoda duma. Pries tai dumu nebuvo absoliuciai, nebent gerai uzspaudus truputi mesteldavo. Dabar meta ir ant laisvu, o vaziuojant, ar uzspaudus gaza dumai verciasi kamuoliais(JUODI). Servise pasake, kad galbut turi prasidirbti ir rekomendavo pora dienu pasivazineti. Dvi dienos praejo, pravaziuota ~50km, jokio efekto nematyti. Siandien apsilankiau servise ir pasake, kad reikes lupti purkstukus ir vezti tikrinti, bei kalibruoti. Viso to malonumo kaina turetu buti ~300EUR. Todel siek tiek pasineriau i apmastymus :D Kokios butu jusu nuomones ir rekomendacijos situo klausimu? Zinant, kad pries tarpiniu keitima viskas tikrai buvo puiku. Trauka gera, dumu nebuvo. ACIU UZ NUOMONES :uuu:

tai kad restauracija vieno kainuodavo seniau apie 250lt. kas yra ~70eur. tai tegu neskiedžia tiek užrašyt vien už patikrinimą. o šiaip čia kažką primūtino tai tegu patys ir tvarko. nes čia niekuo nesusiję su šaibomis.

egise 2015-05-15 13:47

Sake paitkrinimas 10EUR/vnt. Kalibravimas po 40EUR/vnt. Nu dar aisku dasides isemimo darbai, vezimas i firma, kuri tvarkys tuos pursktukus(nes jie patys to nedaro) ir t.t. ir t.t.

alteroja 2015-05-15 13:48

Citata:

Pradžioje rašė egise (Post 390208)
Sake paitkrinimas 10EUR/vnt. Kalibravimas po 40EUR/vnt. Nu dar aisku dasides isemimo darbai, vezimas i firma, kuri tvarkys tuos pursktukus(nes jie patys to nedaro) ir t.t. ir t.t.

siūlyčiau plėšyti maikę jeigu jie pripažįsta, kad iki šaibų keitimo mašina buvo tvarkinga.
o trauka nepasikeitė?

Gintaras 2015-05-15 14:33

patikrint ar tikrai pat pat purkštukus sustatė į savo cilindrus ,ar nesumaišė netyčia vietomis ...

Gadget 2015-05-15 15:45

Man tik idomu kaip jie tuos purkstukus kalibruos... Juk yra kodas purkstuko, jo klase. Nepamenu kaip w210, bet man rodos juose isvis niekas nesikalibruoja, net idejus purkstukus i masina ir pajungus kompa. 2.2cdi reikdavo purkstuko klase nurodyti, bet jau po 2002 metu...



P.s. Paziureciau ar sujunge viska atgal kaip reikiant- visus vakuumus. Nuo istruakimo ir sudejimo neturetu niekas paiskeisti, o i r purkstukai buna visi vienodi sudeti viename variklyje, nebent kazka traukiant sulauze ir idejo kita purkstuka.

sportbatis 2015-05-15 16:02

Tarpinės gal ne tokių storiu. Gal neistate purkštukų gerai į savo vietas. Ten slidus reikalas. Plius lizdus visada reikia labai gerai išvalyti su specialiu įrankiu, nes ten dugne visko pilna būna ir purkštukas gražiai ne atsigula. Vienaip ar kitaip primale servizas, iš savo kišenės tegul ir tvarko.

Plius negalima tos didelės veržlės viršuj sukioti, o kai sunkiai issima dauguma mėgsta už jos isikirsti.

alteroja 2015-05-15 16:08

blogai atsistotų - pūstų kompresiją per viršų.
viršų gali sukioti kiek nori, nuėmus ant jo suki įrankį, kad išlupti purkštuką.

sportbatis 2015-05-15 16:31

Citata:

Pradžioje rašė alteroja (Post 390231)
blogai atsistotų - pūstų kompresiją per viršų.
viršų gali sukioti kiek nori, nuėmus ant jo suki įrankį, kad išlupti purkštuką.

Nebūtinai turi pūsti. Ten labai slidus reikalas tu pats geriau už mane žinai. Pas mane viena tarpinė pasiplojus buvo ir juodą dūmą metė. Nežinau apie kokį viršų tu kalbi. Bet tos didelės veržlės tikrai negalima sukioti.

alteroja 2015-05-15 16:50

Citata:

Pradžioje rašė sportbatis (Post 390234)
Nebūtinai turi pūsti. Ten labai slidus reikalas tu pats geriau už mane žinai. Pas mane viena tarpinė pasiplojus buvo ir juodą dūmą metė. Nežinau apie kokį viršų tu kalbi. Bet tos didelės veržlės tikrai negalima sukioti.

apie purkštuko veržlę. ta kur atskiria mechaninę dalį nuo elektrinės.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 01:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.