![]() |
W211 ESP, ABS, Service Break visit workshop
Sveiki, tvarkiau važiuoklę priekinėje dalyje, buvo keisti šarnyrai. Vėliau darytas ratų suvedimas. Po atliktų darbų prietaisų skydelyje užsidegė klaidos: ESP, ABS ir Service Break visit workshop. Bandžiau nuimti "klemą" nuo akumuliatoriaus, tačiau teigiamo pokyčio neįvyko, klaidos vistiek užsidega tik pradėjus važiuoti, nors užvedus variklį ir stovint vietoje klaidų nemeta. Bandžiau išėmęs daviklius abiejų pusių nuvalyti, vėliau juos pastačiau į vietą. Klaidos nedingo.
Pajungiau pas draugą ant kompo, rastos 4 klaidos: C2452 (wheel-speed sensor front right Air gap too wide). C04AF (wheel-speed sensor front right Fault in ASG via CAN). C0D41 (steering wheel angle sensor plausibility). C3253 (CAN message, engine control unit Wrong engine code). Važiuojant pajungus kompą visi ABS/ESP daviklių darbo režimai matomi, greičiai kaip ir vienodi. Vairo padėtį bandžiau kalibruoti užvedus susukdamas vairą į dešinę pusę iki galo ir į kairę pusę iki galo, vėliau pastačiau į tiesią padėtį ir išjungiau degimą ir vėl įjungiau, bet neužvedžiau, vėliau išjungiau degimą ir užvedžiau. Užvedus klaidų nemeta, pradėjus važiuoti vistiek užsidega ESP, ABS ir Service Break visit workshop. Gal ne taip reikėtų kalibruoti? nebežinau ką daryti, gal ką patarsite? |
Keista, niekas nieko nepatars?
|
Citata:
|
1) Ar buvo nuiminetas vairas darant suvedima?
2) Ar visos tos bedos vyko per lietu? |
Citata:
|
Dėkoju už patarimus, vairas nebuvo nuiminėjamas atliekant suvedimą, lietus patalpoje taip pat nelyja. Šeštadienį buvau išėmęs ABS/ESP daviklį (speed-sensor), tai jo galas man pasirodė nelygus, tarsi užgautas, palyginau su kairės pusės davikliu, tai jo galas lygus, t.y. kampas tiesus. Šarnyrų ardymo darbus atlikau ne pats, tai nežinau kokiu būdu meistras galėjo daviklį "sugadinti", sako tikrai nieko blogo jam nedariau. Mąstau apie daviklio keitimą, tik nežinau ar nebus taip, kad daviklį pakeitus jis taip pat susigadins, nes jei meistras šiek tiek per toli sustūmė magnetinį žiedą, tai sukantis ratui galbūt jis ir pažeidinėja tą daviklį? apžiūrint daviklį suporto/stupicos nenuiminėjau, todėl sunku vertinti magnetinio žiedo padėtį, nors iš tiesų nelabai ir žinau kokiame lygyje jis turėtų būti. Gaila būtų dukart mokėti už daviklį. Ką patarsit?
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 10:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.