![]() |
Šaro C124 300CE 1990m.
9 Attachment(s)
Sveiki,
Noriu pristatyti jau kurį laiką naudojamą savo MB. Pirktas leituvoje. Pas mane jau beveik metai, pries tai Lietuvoje praleido dar 8. Visumoj pakankamai tvrakingas. Rūdžių kaip nekeista labai nedaug ir pagrinde tik ten kur buvo dažynėtas (gal kokios nedidelės eismo nelaimės). Be dujų. Techniškai tvarkingas, manau ne daug kas rastų ką tvarkyti. Išskyrus, kad naudoja 19 litrų mieste (tas mane truputį erzina). Kadangi nesu fotografas ir turiu tik telefoną tai tokios ir nuotraukos (jei iš vis jos prisisegė). |
atrodo neblogai, vaira tik mesciau lauk
|
O kam jį mest, jei jis originalus? Viskas ten ok.
|
kad atrodo kaip betono luitas, su airbagu ar sportline uzdejus vaizdas kardinaliai pasikeicia. labai jau sitas senamadiskas
|
Citata:
|
Kad mašina irgi senamadiška. O vairas man atvirkščiai patinka. Ir pagal VIN rašo, kad kažkoks mažesnio skersmens dėtas originaliai. Prieš šitą turėjau kitą c124 irgi su originaliu vairu tai to vairas ir man nepatiko nors vizualiai toks pats. Šitas kažkoks kitoks.
|
gražus! :ploja:
|
Gražu :) nesiaiškinai kodėl tiek daug ima kuro? Ar tik važiavimo stilius toks :)
|
Važiavimo stilius ant automato 90% laiko nustatyta "E". Ir tik likęs laikas "S".
Bet yra kažkoks aftermarket prietaisas uždėtas kuris tipo euro2 standartą padaro automobiliui. "Euro TR2 HJS". Bandžiau jį atjungti tai tada beveik nesiveda automobilis (užsiveda po ilgo sukimo ir po 5 s užgesta) ir kai užsiveda nerodo apsukų. Jis kažkaip ne vien tik prijungtas bet dar kažkas ir atjungta originalaus. O kadangi mechanikas mėgėjas ir dar nelabai koks :baby: tai negaliu nustatyti ko trūksta, kad važiuotų be jo. Tas prietaisas pagal teorija turi įtakoti šalto variklio darbą, kad greičiau įšiltų (palaikyti 1600-1700 apsukų šaltam), bet taip jis nedaro kai pajungtas. Tai darau išvadą, kad daro blogiau. |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 03:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.