![]() |
e200 cdi juodas dumas
Sveiki dumina juodu dumu 2.0cdi. Klaidu jokiu nemeta. Purkstukai vienas yra blogas pagal diagnostika. Tiksliai nepamenu bet visi minusus rodo o vienas +3 ar +4. Tiek laisvom apsukom tiek ant gazo dumina juodu dumu. Sako gal purkstuku adatos, bet nieko konkretaus. Galvoju rizikuot keist pradzioj kuro filtra, tada gal bandyt purkstuka... Trauka lartais gera, kartais tokia lyg avarinis rezimas. Ir kompas ismete dvi pakaitinimo zvakiu klaidas.
|
Aciu, kad pasidalinai. Sekmes keiciant purkstuka :)
|
Vaziuojant patikrinus purkstukus- matosi kuris blogiausias. Ta ir keiti. Kuro filtras cia ne prie ko. Jei dumina, tai perteklius kuro. O jei kuro perteklius, tai prie ko cia filtro pralaidumas?
|
Sakai filtras nei prie ko?
O del vieno purkstuko argi gali taip gausiai duminti? Ir dar pagal meistra jis yra jau virs normos bet dar tikrai ne toks blogas, su kokiais kiti atvaziuoja.. Kur dar gali buti problema? |
iš esmės jei jau viršija +-3,5 jis vertas išmetimo. o pas tave tokių spėju trys.
|
Citata:
Kaip suprantu nelabai automobiliuose gaudaisi. |
Nesigaudau technikoje. Purkstukai visi rodo -0.5 -1 ribose bet vienas +3.5 rodo. Ant laisvu. Klausimas jei purkstukas kodel ant laisvu stovint taip dumyja? Gal osm blogas? Gal oro nepaduoda, nes zmogus sake padidinus kuro norma 30x ant laisvu vos dumyja. Ant tiek purkstukas blogas vargiai bus.
|
Tas purkštukas su +4 greičiausiai ne purškia, o lieja kurą čiurkšle, todėl jis nesudega. O kai nesudega - tas cilindras mažesne galia dirba ir todėl ECU jam dar dadeda kuro, ir tada jau virsta dūmai. Miręs tas purkštukas, ir ilgai nelauk - pasikeisk, nes vėliau reikės keist dar ir stūmoklį.
O kompresija gal matuota? |
Citata:
Cia negali buti jokiu gal, juk pasakem- keisk purkstuka. |
Sveiki beda dar neispresta.. Pakeitem interkuleri, avarinio rezimo nebemeta, taciau vistiek dumina... Nuveziau pas viena rimtesniu diagnostiku klaipedoj.. Tai sako traukia tikrai silpniau nei turetu. Dumina tiek gazuojant, tiek stovint vietoje. Pagal kompa purkstukai yra geri. Turbinos slegis geras, zodziu pagal kompa ideali ten masina, taciau dumina juodai ir tiek. Pries tai buvo remontuojamas motoras, gal ten kazka pridirbo? nors juodas dumas irgi prie ko cia, butu melynas, suprasciau... Dar dyzelistas sako variantas lupti lauk purkstukus ir tikrinti, bet kad ant laisvu dumina tai keista.. ir egr negali buti, nes ant laisvu dumina.
Taigi moralas, ar gali buti blogi purkstukai, jei per kompa raso kad geri? ir ar tikrai verta juos lupt salin ir tikrinti ant stendo? Nes kad nebutu kaip visada.. istrauksi, patikrinsi, pasakys va du nera idealus, suremontuosi, ar pakeisi kitais - vistiek liks duminimas.... ai dar kazkoks meistras per telefona siule prisukti kuro siurbli(cia kitas meistras), negi pas ta mersa mechaninis siurblys? :) |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 04:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.