![]() |
A170 CDI 66kw netraukia, sunkiai isjuda is vietos
Sveiki,
turiu a170 cdi 66kw dizeliuka, beda kad sunkiai isjuda is vietos, norint isvaziuoti reikia kiek akseleruoti ir padeginti sankaba, sankrizose megsta uzgesti isjudant is vietos... Diagnostika rodo kuro slegi ant laisvu ~860 bar, stovint vietoi apsukos nezymiai sokineja 790 - 815... Klaidu nerasta. Stovint ant laisvo, variklis dreba.. Mersiukas isibegeja letai kaip vezlys, bet jau isivaziavus virs 80 toliau traukia normaliai. Keisti kuro ir oro filtrai pries menesi, kuras neste pro. Itariu kuro slegio davikli, arba zemo - auksto slegio kuro pompas... Gal kam yra taip buve, ar zinote kas Vilniui galetu atidziau paziureti? :confused: |
su star'u reik ziuret kuro slegi
|
Citata:
prisegu sviezia: http://s10.postimg.org/te067grix/Untitled_1.jpg |
Ant laisvų slėgis normos ribose, bet tau reikia live data žiūrėti, kai variklis gauna apkrovą (važiuojant iš vietos ir t.t.).
Vilniuje tau gali padėti forumiečiai Hunter, Gadget, gal ir dar kažkas su Star'u :skambina: Sėkmės! |
Viska pertikrinus, paskutine viltis buvo isvalyti kuro sistema... Nusipirkau "wynns" valikli, viska pajungus pastebejau kad grystantis kuras su oro burbuliukais , pwz kaip sitam video: https://www.youtube.com/watch?v=hFSaAvvxNIc tik ju gerokai daugiau...
Kadangi visas kuro tarpines jau pakeiciau anksciau, ir itraukimo sistemoi visiskai jokiu burbulu nesimato, taip gaunasi kaskuris purkstukas tiesiog praleidzia ora detonacijos metu... Po valymo tu burbulu perpus sumazejo, bet dar vistiek yra, trauka dalinai gryzo, variklis driba tyliau ir tolygiau. Taciau turbut galutinis sprendimas bus tiesiog keisti leidzianti purkstuka... :crazy2: |
nulupk ir nuvezk patikrint
|
Aš gi sugalvojau prasitestuot purkštukus per grįžtamas šlangutes, kiek jie praleidžia... Tai iš 5 purkštukų vienas proto ribose (kalbu apie 2,7 variklį)... Kitus verkiant remontuot reikia :issigando:
Kol netikrinau, buvo ramu :) aišku neskaitant, kad pulsuoja ant laisvų variklis ir šiltas šiek tiek ilgiau pasukt reiki, kad užvesti. Tavo atveju spėju variklis dirba tik ant trijų purkštukų, dėl to ir įsibėgėt sunku. Man su žmonos A160CDI taip buvo. Tai vieno purkštuko viduje, kur tos visos adatėlės yra, tai toks kelmukas atitrūkęs buvo. Pakeičiau iš seno bosch purkštuko (net nežinau kokios jis mašinos, bet viduriai idealiai atitinka) ir po šiai dienai jau antri metai kai važinėja. |
Citata:
|
Citata:
|
bet jau isivaziavus virs 80 toliau traukia normaliai.
จีคลับเข้าไม่ได้ |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 13:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.