![]() |
w140 s500
1 Attachment(s)
92m 240kw s500.
Idejom nauja motora, uzvedus atrodo nedirba du cilindrai. Ant duju perjungus gesta, turi prilaikyti gazo pedala. isukom zvakes zvakes viena buvo juoda tai pakeitem, pagerejo bet vistiek kazkas blogai. diagnostika patiem padaryt neina, kazkokia apvali fyske. Tai galvoju gal pirma pradet nuo to, kas budinga tokiems motorams? Zvakes, zvaklaidziai, kas ten dar jautri vieta? Tiesa, viena fyske nulauzta, gal del jos gali nedirbti pora cilindru? Ai kazkas sake kad sklendes gali buti nusprogusios, bet cia bmwisto nuomone, tai kazin ar gali buti reali. |
Visa variklio pravodke (izoliacija)
Skriejikai, paskirstymo dangteliai Zvaklaidziai na ir klausimas kiek tas variklis stovejes pries jum ji nupirkus. gal prasidirbs pats. |
Citata:
Kai nusipirkom varikli, ji uzvedem ir po to viena zvake ishsukus buvo ji juoda. Dabar sudejom naujas zvakes. Padirbo jis ten sakykim valanda laiko, tiek dujomis, tiek benzinu. Istraukiam zvakes paziureti, to pacio cilindro zvake slapia.... Babina kaip suprantu viena ant visu cilindru. Zvaklaidziai tamsoje turi matytis jei blogi yra? Kaip dar patikrinti, kodel tame cilindre slapia zvake? kompresijos matuoklis sugedes siuo metu, na gal pasiskolinsiu is kazko, jei jokiu kitu budu nebera kaip patikrinti. Tiesa man tas tamsoje laidu tikrinimas irgi toks nerimtai atrodo.. Gali ir nepamatyti defektuoto laido, pagal mane.. |
Citata:
|
Citata:
O jei laidas geras kur dar ieskoti slieku? |
Jei laidai ir žvakės pasirodys O.K., tai būtinai pirmiausia pasimatuok kompresiją, po to galima bus toliau patarinėt.
Naują žvakę įsukus ji ir vėl iškart juoda tampa tam cilindre? Gerai užmynus ant pedalo nemeta dūmo? Aš prieš porą savaičių su panašia bėda kovojau (ne MB) - ant laisvų dirba gražiai, gali gazuot kiek nori, viskas O.K., bet tik duodi apkrovą (pradedi važiuoti) ir užmeta vieną žvakę. Kompresija visuose cilindruose buvo 12. Nuroviau galvą, vežiau šlifuoti, pritryniau vožtuvus, išploviau įsiurbimo kolektorių, surinkau - tas pats. Dar kartą išardžiau, šį kartą ištraukiau stūmuoklius ir radau bėdą -pamatavus su mikrometru vieno (to nedirbančio) cilindro gilzė - "bačka" (perkaitinta, ties viduriu išsigaubusi gilzė). Nesakau kad pas tave tas pats, tiesiog pasidalinau paskutiniu nuotykiu, kuris prasidėjo nuo vieno ne visada dirbančio cilindro... |
1 Attachment(s)
na nezinau, nesupratau. atjungem visus zvaklaidziu po viena, variklio darbas blogeja visus atjunginejant zvaklaidzius...
gal rimtai cia beda tame daviklyje yra? nors kazkaip abejoju... Ir tiesa, cilindras jei nedirbtu gaza priimtu, dabar gazo visai nepriima. ant laisvu jis gazuojasi lyg ir normaliai, vaziuojant isvis spaudi dugna nevaziuoja.. prisegu foto koks daviklis nuluzes: |
Susidaro toks ispudis, kad tu ten pats viska tvarkai :D Nes pas normalius meistrus masina butu senai vaziuojanti arba bent jau nustatyta aiski diagnoze, o cia menesi laiko tampo zvaklaidziu laidus :D
|
O tai pakeisti daviklio neina ar kas? Jei nulaužtas tai keiti ir tada žiūri.
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 05:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.