![]() |
W211 E270
Sveiki, planuoju pirkti W211 E270 CDI Avantgarde 2005 metų, skaičiau forumą, bet vistiek liko dar neatsakytų klausimų, jie būtų tokie:
1. Ar nuo 2005 metų W211 vis dar turi problemų su mažuoju akumu, pūsle (hidrotransformatoriu), vairo kolonėle? (su SBC bloku jau žinau, kad problemų nebėra) 2. Ir gal daugiau kažką galėtumėt pasakyt apie šitą variklį, modėlį į ką dar reikėtų atkreipti dėmėsį? Kokių dar bugų vis dar likę 2005 metų modeliuose? Variklis? Pavarų dežė? Atsiprašau iš karto, jeigu panašių temų jau buvo, bet skaitau jau gal kokias 3h, bet nieko apie tai nerandu (visur šnekama apie ~2002-2003 metus, tad nelabai išsiaiškinau) :D Kadangi neužilgo planuoju pirkti, tai noriu sužinoti kuo daugiau. Ačiū už atsakymus :thumbsup: |
mazas akumas skirtas SBC
hidrotransformatoriaus problema yra ne w211, o dyzeliu vairo koloneles beda turbut irgi ne w211, o dideles ridos O siaip SBC lyg nuo facelifto dingo, o ne nuo kazkokiu metu |
Citata:
1. Mazas akumas yra pas visus su SBC, su pusle bedos yra ir pas 2002 ir pas 2009, nuo ridos priklauso. Apie koloneles isvis pirma kart girdziu. 2. Skaitei 3 valandas temas, tai viska jau geriau zinai nei mes :D |
Citata:
|
Citata:
Citata:
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
prasideda nuo E200 kompressor su 11.4L/100km mieste ir 120kw iki facelift ir 135kw ir 11.7L facelift
Aisku bene optimaliausias yra 3.2 |
benzinai draugauja su dujomis, čia jų didžiausias pliusas ir praktiškai jokio minuso. lyginant su dyzeliais.
vairo kolonėlę jei gerai pamenu pardaviau už 120eur. šrotuose manau 150eur laisvai. sbc visi be išimties genda. dėsi naudotą su pakeitimu už 300eur - turi garantiją iki išvažiuojant iš serviso kiemo. dedi naują silberyje už ~1500eur - ramiai važiuosi bent 150000km. |
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 03:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.