![]() |
W210 E270 bėda
E270 w210 kas gali būti
Pirma kart pakeitė skaičiuotuvą (jūs gal kitaip sakot) čia tas kur sukimo momentą skaičiuoja ar alkūninio padėties daviklis (pats neišmanau) Dėl to nes buvo pradėjęs tik iš antro poto trečio karto ir taip kol nebeužsikurdavo , dažnai avarinis režimas įsijungdavo iki 3k apsuku ir visiškai traukos nebuvo Tada jis pradėjo irgi durniuot avarini per vieną dieną belekiek karu kita išvis neišmete , nuvažiavau vėl pakeite , šiandien vėl avarinį įjungė , bet kai iš naujo užkuri būną gerai tik va neaišku kada pradės situacija blogėt , Diagnostikas darė mersistai kaip ir nieko nemato , sako yra dar apatinis skaičiuotuvas kažkoks , ką manot jūs gal kam taip buve? |
Mano mb kai buvo veleno daviklis sugedes tai kai uzkaisdavo uzgesdavo ir neidavo uzvest. O del avarinio rezimo tai pabandyk egr slanga kuri is selenoido i egr eina numaut ir uzkimst varztu. Man sitas dalykas padejo ir nebemeta avarinio rezimo.
|
Citata:
Gal delto jis man neužgesta? Nes būną užsikuri net nepajusi kad važiuoji su avariniu reikia gazo žiūri neina iš naujo užkuri vėl gerai O tas veleno daviklis jei įsivaizduoju apie tapati jei šnekam tai jau 2 pakeisti nu pakolkas dar kurias bet geriausiai šaltas, šiltas irgi gerai būną kartais ilgiau pasuka starteri.. Va šita nuo pirkimo jau gaunas dabar 3 įdėtas neaišku kiek laiko laikys ... gali būti kad jį kažkas užmušinėja? http://static1.vmedija.lt/beta.plius...670_normal.jpg http://i126.photobucket.com/albums/p...mmodulator.jpg[/URL] P.S foto iš google , gal gali asiųst foto ir pažymėt kur ten ta varžtą įsukt reikėtų ar jei gerai suprantu toj foto kur dvi šlangutes iš viršaus ? |
Nzn man apatinis tas dacikas buvo isejas tai pakeiciau ir viskas ok. O tas virsutinis dar kazkur metos atsarginis pas mane. O del kurimosi tai mano karsta irgi truputi ilgiau pasuka kol uzsiveda bet kiek girdejau cia komonreilui normalus dalykas. Nekeitaliok tu tu daciku manau kad cia ne juose beda bus. Vakumo slangutes gerai apziurek gal kokia nusimovus ar pratrukus, nes kai vakumo truksta nustoja valdyt turbina ir kad slangu nesusprogdintum jungia avarini rezima
Trauki lauk slangute nuo to geltono sujungimo ir statai varzteli kad uzdaryt ta vakumo voztuveli Arba isemes ta geltona sujungima i abi jas po varzta ar kazka panasaus istatyk Zinok del to daviklio tai neisivaizduoju ka pasakyt pabandyk fiske atjungt ir paziurek ar be jo isvis masina eina uzvest |
O tai varščiukus įsukt tiek į šlangutę tiek į ta solenoidą?
Ir matai tas veleno daviklis kaip sakiau pirmą kart buva ant tiek parėjęs kad net užkurt ant galo nebėjo tik pakeite viršutinį iškart užsikūrę antrą kart vėl buvo kai autopilota tikrinau kiek paspraigiau gal , tai matyt užšilo poto nesikure pakeite davikli vėl užsikūrė gerai ... Girdėjau prie apatinio daviklio sunkus priėjimas ar ne ? |
Tik i slangute i selenoida nieko nesuk. Dek 6mm varzteli jis ten gerai tinka jei viber turi gali pasuk placiau papasakosiu nes db rusijoj as 862038383
|
Citata:
|
Nera ten blogas priejimas tik ruosentis keist reiktu su vd arba stabdziu skysciu apipilt ir leist pabut jis ten i bloka statosi ir pripuves buna
Nepamenu ar variklio apsauga reikia nuimt ar ne jis matosi is vairuotojo puses ziurint i apacia prie pat greiciu dezes lb panasus i ta virsutini irgi su varzteliu prisisuka jei gerai pamenu. Tik i ji is virsaus lygtais fyske jungias |
Supratau bandysių žėt pasižėjau googlei kaip turėtų atrodyt jis toks pat kaip viršutinis tik ilgesnis joo?
|
Nu kaip ar gavos kas?
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 22:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.