MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   C Klasė (W202, W203, W204, W205) (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=156)
-   -   MB C 220 cdi 2002m. atomato dezes gedimas (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=18939)

Irmantas.Stuina 2016-08-24 12:00

MB C 220 cdi 2002m. atomato dezes gedimas
 
automato deze nepermeta begiu, isivaziuoja iki 3000 apsuku ir toliau kila ir nemeta begi.
kai ijungi draiva, buna nestiprus smugis ir pajuda masina.
cia jau galas dezei ir keist reikia 100% ar gali but nieko rimto?

Rawwslt 2016-08-24 12:06

:pepsi:Skysti pasitikrink. Gal jau bega per jungtis.

Irmantas.Stuina 2016-08-24 12:13

o jai ne skystis?

munde8 2016-08-24 12:38

Patarimas toks, nuvaziuok pas normalius dezistus, cia tau is oro nenustatys, pats vargau su apd , matau avarinis imestas tau, gali but solenoidas, gali daug niuansu but ,speliot tas pat laika gaist

Rawwslt 2016-08-24 12:44

:pepsi:722.6 remonto darbai prasideda nuo skyscio lygio tikrinimo.

mersas123456 2016-08-26 11:06

Sveikas is kokio miesto busi? Jeigu is kauno suktelk sitam zmogui 860989379 Vytenis. Pasitarsi kaip kas.


O siaip jeigu smugiuoja tai jau ne tepale problemos o el. plokstej. Pas tave isijunges yra avarinis rezimas kai masina vaziuoja tik antru begiu. Speju buvai uzlauses ant gazo ir neimete begio poto isijunge avarinis. Realiai kad toliau vaziuot galetum reikia tik klaida istrint ir viskas bus gerai, bet ties tuom problema nesibaigia. Jau gali planuotis dezes tepalu filtru platos ir jungiklio keitima. As kai tvarkiausi tokia problema man kainavo viskas ~230eur. Suktelk tam zmogui paskutini karta kai kalbejau jis turejo dar viena plata uz 40 eur atiduotu pats idetu ir tepalus dar pakeistu. Nu zdz viska padarytu.

Rawwslt 2016-08-26 11:33

Citata:

Pradžioje rašė mersas123456 (Post 441500)
Sveikas is kokio miesto busi? Jeigu is kauno suktelk sitam zmogui 860989379 Vytenis. Pasitarsi kaip kas.


O siaip jeigu smugiuoja tai jau ne tepale problemos o el. plokstej. Pas tave isijunges yra avarinis rezimas kai masina vaziuoja tik antru begiu. Speju buvai uzlauses ant gazo ir neimete begio poto isijunge avarinis. Realiai kad toliau vaziuot galetum reikia tik klaida istrint ir viskas bus gerai, bet ties tuom problema nesibaigia. Jau gali planuotis dezes tepalu filtru platos ir jungiklio keitima. As kai tvarkiausi tokia problema man kainavo viskas ~230eur. Suktelk tam zmogui paskutini karta kai kalbejau jis turejo dar viena plata uz 40 eur atiduotu pats idetu ir tepalus dar pakeistu. Nu zdz viska padarytu.

Is kur zinai kad konduktor plata reikia keisti? :pepsi:

mersas123456 2016-08-27 18:22

Citata:

Pradžioje rašė Rawwslt (Post 441503)
Is kur zinai kad konduktor plata reikia keisti? :pepsi:

Sveikas, tepalo trukumo pozymiai dazniausiai prasideda nuo saltos dezes sunkaus darbo. T.y. uzkurus masina is po nakties reikia sukelt apsukas o masina letai pajuda is vietos. Kitas pozymis ilgiau pastovejus ant D padeties kai deze salta reikia dar daugiau gazo pajudet ir visa tai vyksta kol tepalas nesusyla ir neissiplecia. Kai susyla tada viskas ok. Sios temos autoriaus problema bus manau garsioji Speed sensor klaida. T.y. Kai pro jungti pradeda sunktis tepalas jis aplieja plata (conductor plate) o zinant tai kad tepalas + elektra nera geri laidinkai prasideda nesamones. Kitas dalykas autorius turetu pasitikrint po keleivio sedyne ar yra sausa nes ten stovi dezes kompas. Kaip sujungimas pradeda leisti tepala daznai tenka ir dezes kompui kuris randasi po keleivio sedyne. Remontas butu toks: atsidarius deze visu pirma paziuret ar nera dziku. Jeigu jau yra tada keist deze reikia nes reiskia kad laukia dar ir mechaninis gedimas. Jeigu dziku nera nuimam hidrotransformatoriu prieinam prie platos isemam plata patikrinam solenoidus idedam nauja plata sudedam gerus solenoidus. Dar galima patikrint hidrotransformatoriuje spiruokle kuri yra atsakinga uz pavaru metyma ji daznai nuluzta del ko gali musti pavaras. Uzdedam hidro, pakeiciam jungti i naujesnio modelio, supilam tepalu. Vaziuojam toliau. Nesu as mechanikas bet daug dmejausi siuo dalyku kad nebutu taip kad nuvarius pas deziu meistrus paskaiciuotu 700eur saskaita. Toks remontas man kainavo apie 200-250eur nebepamenu jau. BEJE SPYRUOKLE JEIGU REIKIA TURIU. 3EUR. Lietuvoje jos nerasi. Sonax spyruokle siunciausi is anglijos.:zenklas:

amerika 2016-08-27 18:30

Citata:

Pradžioje rašė mersas123456 (Post 441640)
Sveikas, tepalo trukumo pozymiai dazniausiai prasideda nuo saltos dezes sunkaus darbo. T.y. uzkurus masina is po nakties reikia sukelt apsukas o masina letai pajuda is vietos. Kitas pozymis ilgiau pastovejus ant D padeties kai deze salta reikia dar daugiau gazo pajudet ir visa tai vyksta kol tepalas nesusyla ir neissiplecia. Kai susyla tada viskas ok. Sios temos autoriaus problema bus manau garsioji Speed sensor klaida. T.y. Kai pro jungti pradeda sunktis tepalas jis aplieja plata (conductor plate) o zinant tai kad tepalas + elektra nera geri laidinkai prasideda nesamones. Kitas dalykas autorius turetu pasitikrint po keleivio sedyne ar yra sausa nes ten stovi dezes kompas. Kaip sujungimas pradeda leisti tepala daznai tenka ir dezes kompui kuris randasi po keleivio sedyne. Remontas butu toks: atsidarius deze visu pirma paziuret ar nera dziku. Jeigu jau yra tada keist deze reikia nes reiskia kad laukia dar ir mechaninis gedimas. Jeigu dziku nera nuimam hidrotransformatoriu prieinam prie platos isemam plata patikrinam solenoidus idedam nauja plata sudedam gerus solenoidus. Dar galima patikrint hidrotransformatoriuje spiruokle kuri yra atsakinga uz pavaru metyma ji daznai nuluzta del ko gali musti pavaras. Uzdedam hidro, pakeiciam jungti i naujesnio modelio, supilam tepalu. Vaziuojam toliau. Nesu as mechanikas bet daug dmejausi siuo dalyku kad nebutu taip kad nuvarius pas deziu meistrus paskaiciuotu 700eur saskaita. Toks remontas man kainavo apie 200-250eur nebepamenu jau. BEJE SPYRUOKLE JEIGU REIKIA TURIU. 3EUR. Lietuvoje jos nerasi. Sonax spyruokle siunciausi is anglijos.:zenklas:


truputi pataisysiu... visur kur rašoma hidrotransformatorius turetu buti hidro blokas,nes hidrotransformatorius yra -pusle... tik tiek.

Rawwslt 2016-08-27 18:52

Citata:

Pradžioje rašė mersas123456 (Post 441640)
Sveikas, tepalo trukumo pozymiai dazniausiai prasideda nuo saltos dezes sunkaus darbo. T.y. uzkurus masina is po nakties reikia sukelt apsukas o masina letai pajuda is vietos. Kitas pozymis ilgiau pastovejus ant D padeties kai deze salta reikia dar daugiau gazo pajudet ir visa tai vyksta kol tepalas nesusyla ir neissiplecia. Kai susyla tada viskas ok. Sios temos autoriaus problema bus manau garsioji Speed sensor klaida. T.y. Kai pro jungti pradeda sunktis tepalas jis aplieja plata (conductor plate) o zinant tai kad tepalas + elektra nera geri laidinkai prasideda nesamones. Kitas dalykas autorius turetu pasitikrint po keleivio sedyne ar yra sausa nes ten stovi dezes kompas. Kaip sujungimas pradeda leisti tepala daznai tenka ir dezes kompui kuris randasi po keleivio sedyne. Remontas butu toks: atsidarius deze visu pirma paziuret ar nera dziku. Jeigu jau yra tada keist deze reikia nes reiskia kad laukia dar ir mechaninis gedimas. Jeigu dziku nera nuimam hidrotransformatoriu prieinam prie platos isemam plata patikrinam solenoidus idedam nauja plata sudedam gerus solenoidus. Dar galima patikrint hidrotransformatoriuje spiruokle kuri yra atsakinga uz pavaru metyma ji daznai nuluzta del ko gali musti pavaras. Uzdedam hidro, pakeiciam jungti i naujesnio modelio, supilam tepalu. Vaziuojam toliau. Nesu as mechanikas bet daug dmejausi siuo dalyku kad nebutu taip kad nuvarius pas deziu meistrus paskaiciuotu 700eur saskaita. Toks remontas man kainavo apie 200-250eur nebepamenu jau. BEJE SPYRUOKLE JEIGU REIKIA TURIU. 3EUR. Lietuvoje jos nerasi. Sonax spyruokle siunciausi is anglijos.:zenklas:

Tai kietas tu! :D Tai jeigu skysti pradeda leisti automatiskai jo truksta. :xx: Pradeda smugiuoti gan anksti gal net nuo 0.5l-1l. Kaip zinia gan ilgai syla dezes skystis. Kaskur 15-20min vazevimo mieste. Daznai zmones mieste vaziuodami is tasko A itaska B nespeje net uzsildyti dezes skysti iki darbines temperaturos. Todel ir rasau kad lengviausias budas pamatuoji skysti. Jeigu trukumas pradedi darbus. Jeigu netrukumas jungi stara ir ziuriu kas vyksta.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 00:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.