![]() |
W211 antifreezo šildytuvas?
W211 320cdi OM648 yra toks dalykas kaip antifreezo šildytuvas? Problema - ilgai šyla variklis. Net ir dabar, šiek tiek atvėsus orams, nuvažiavus iki darbo (10km 80-90km/h) temperatūra pakyla max iki ~70 laipsnių.
|
Visi cdi juos turi
|
Citata:
|
Citata:
|
Pašyla iki darbinės, tik ilgai važiuot reikia. Diagnostikos dar nedariau, bet spėju, kad bus tas šildytuvas. Kur jis stovi ir kokios jų kainos?
|
pavyzdziui pas mane MB E270 w211 labai greit syla, daug greiciau nei toyota yaris 1.4l d4d (yaris pilnai susyla pravaziavus 20 km... ), logikos isvis ner mazas variklis leciau susyla uz dvigubai didesni varikli :unreal:
|
Tai kad visada didelis greiciau syla, cilindru juk irgi daugiau, kuro daugiau, tai ir temperaturos daugiau
|
Sveiki , kur tas šildytuvas būna sumontuotas. Kaip jis šildo antifrizas su pakaitinimo žvakėm. ? Įdomu būtų pasitikrinti gal kokios sudegė yra.
|
Citata:
|
Citata:
antifryzo pašidytojas turetu buti keleivio puseje priekije ant lonžerono,tai kaip ir cirkuliacinis siurbliukas su tenu....beje jis veikia tik tuomet kai oro temperatura žemesne negu+5...tik klausimas ar pas 211jis yra,nes pas 210 tai jo jungiklis peleninej yra,o pas 211kažkaip neužkliuvo akys... |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 05:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.