![]() |
w212 CDI varikliu gama
Sveiki,
Praeita savaite buvau isigyjes Vokietijoje MB w212 E300 2010. Auto pasakiskas: dystronic, blind spot, break assist, oda, servisas nu zodziu "ledas". Taciau griztant namo kelyje Marijampole - Kaunas fura negailestingai rezesi i gala ir auto jau nepataisoma.... Laukiu draudimo rezultatu. Kadangi modelis labai patiko, ziuriu kita toki pat, bet kuo giliau i miska, tuo daugiau medziu. Esme tokia, kad stebint skelbimus, matau didele v6 CDI varikliu gama. Pvz E300 yra 150 ir 170 KW, o E350 170, 195 ir 215 KW. Pas mane buvo 150 KW. Gal kas gali paaiskinti skirtumus e350 ir e300, koki rinktis? Kuo skirasi varikliai ir kurie patvaresni? Taip pat idomu ar visi 7g auto dezes begiai turi metytis sklandziai, be trukciojimu? Nes pvz. jauciau toki lyg ir nedideli sutrukciojima kai mesdavo zemas pavaras. Dar idomu, kaip eksplotuojasi 4matic: kuro sanaudos, gedimai, remonto kainos. Ar verta miestui 4matic pirkti? Auto ziuriu 100-200k ridos. Dekui. |
4 matic mieste neturi visiškai jokios prasmės. Privalumo nebus, o remonto atveju kainuos daug brangiau. 4matic jei gyveni kaime, kur kelių nevalo, visais kitais atvejais tik RWD.
7g tvarkinga turi jungineti labai sklandžiai be jokių smūgių (kaip ir visi kiti automatai), bet su rida 200k manau normalu, kad kai kurie bėgiai persijungia ne taip skalndžiai. Svarbiausia žiūrėk, kad nebūtų jausmo, kad važiuoji kaip per tarka (vibruoja automobilis lengvai bėgėjantis 2-3 bėgiais). Ir aišku, kad nebūtų stiprių smūgių. Variklių blokai turėtų būti vienodi, skiriasi programos ir kiti smulkūs komponentai. Galingiausi eina su 2 turbinom (jei gerai pamenu). Tai reiškia, kad bus brangiau juos remontuot, bet važiuos jie :ralis: |
Citata:
|
Citata:
|
Tai is esmės eina om642 variklis tik su skirtiga programine įranga? O kaip dėl purkštukų? Pjezo, magnetiniai? Kada ateina jų servisas dažniausiai? Ar šitiems varikliams kokie kitokie purkštukai?
Dar klausimas dėl 7g. Ar brangus remontas to trukciojimo? Dėl 4matic kaip ir viskas ok, aš ir manau kad mieste nelabai. Kiek supratau ji įsijungia tik esant praslidimui. |
jei pareina 7g dežes hidrotransformatorius (pusle) tai iš karto dek tokius pinigus
restauruota pusle 200- 300 euru -priklausomaai kur bus restauruota -baltarusijoj,lenkijor ,latvijoj ar voketijoj, tepalas 9l-na gal 9,5l ,filtras ,tarpine,aliuminiai karterio varžtai ,ir serviso paslaugos tepalas pigiausias nuo 5,5 eur /l kuris turbut tik šalia tepalo stovejes:) iki 17eur už litra,filtras apie 23eur,tarpine ir varžtai apie 10 eur,tepalu keitimas nuo 60 eur(pačiam nelabai gausis,nes užpylimas per karteri...:) ir dežes išemimqas ,bei idejimas dar nuo 60 iki 100 euru.... dar buna kad kompas pareina kuris esa dežeje - na jo kaina (naujo ) virš 500eur,devetu nelabai eina idet ,na kai kurie dedasi ir persiprogramuoja ,bet nelabai kas susitaupo.... geriausias ko gero variantas ieškotis ardoma auto su tokia deže ir pasitikrinus kaip važiuoja pirkti deveta ,- 400euru purkštukai normalus- deja vieninteliam šiam varikliui nerestauruojami-teks pirkt naujus arba devetus naujas virš 300 euru - devetas apie 100 kas liečia 4-matik -jis ijungtas pastoviai neatsijungia ,nebent atjungsi pusašius:xx: |
Citata:
|
Aciu amerika ir apple uz atsakymus ;) Bandysiu ieskoti kito w212
|
Apie w212 350d 11m dezes tepalo intervala
Sveiki gal zinoks koks MB w212 11m 350d dezes tepalo keitimo intervalas.Dekui is anksto
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.