![]() |
W220 problemos su greičių dėže
Sveiki :wave:
Turiu S320 cdi lwb (2003 metu faceliftas),masina jau septinti metai pas mane,problemu turejau ivairiu. Naujausia- greiciu deze grybauja-prasidejo praeita savaite. Vedasi labai lengvai, vaziuoja irgi kaip ir normaliai ,kol nesushyla variklis iki 80 . Vos tik varikliui normaliai ishilus pradeda apsukos shokineti(jausmas lyg ant laisvo pagazuotum) bet vaziuoja. Buna dingsta begiai,sustoji ,uzgesini varikli,palauki- uzvedi ir kaip niekur nieko vaziuoji toliau. Masinos kompas ant ekrano nemeta jokiu klaidu. Diagnostika rodo: 2509 Heater booster control module,generator load signal implausible(permanent) P2502 gear is implausible or the transmission is slipping(intermittent) P2500 transmission has an impermissible transsmission ratio( intermittent) B1022 climate control- fault in CAN communication with ESAL(permanent) Priesh keleta savaiciu ant auto ekrono buvo pora kart isshokus akumo ikonele. Akumas puse metu senumo-geras. generatorius krauna 13.4 Paskui buvo pora kartu dingusi galia vaziuojant dideliu greiciu ir staigiai greitejant. Buvo isokus EPC klaida. Problema- greiciausiai uzsikises kuro filtras(zmona vazineja iki paskutinio garo bake),pakeiciau filtra tuom ir baigesi. Dabar kazkas su greiciu deze. Nezinau nuo ko pradet, aciu uz bet kokius patarimus ir suteikta info:) P.S. kazkada jau turejau problemu su greiciu deze. Staigiai uzspaudus gaza ismesdavo laisva begi ir aktivuodavosi kazkoks safety mode,nepamenu. Kazkoks greicio sensorius ar kazkas panasiai buvo parejes, tvarke MB salone ir tvarke brangiai :D |
Citata:
Del dezes ne forume slieku ieskokime, o mars pas meistrus tepalo lygio matuotis. Pagal tai kaip viska ivardijai, panasu, kad dar yra vilciu problema isspresti paprasciausiu budu - tepalo pakeitimu. Zinoma, visa tai jau geriausiai diagnozuos meistrai. P.s Sneku is savo patirties. |
na man panašu i sukiu davikli...beda tik progresuos...
|
turbut tepalo pilnas kompiuteris :)
|
tepalu pilnas kompas/hidrotransformatorius mires/sukiu daviklis mires
plauti, keisti fyske/restauruoti/keisti Jeigu reikes sukiu daviklio-plokstes turiu nauja uz 100 |
jeigu 13,4 krauna generas čia be max įjungto vėjelio ir ilgų šviesų - generas miręs, o jei su mano minėtom sąlygom - beveik miręs. normalus generas turi krauti bent ~14V.
|
taip mires beveik
|
Nuvariau auto pas nepriklausomus mb specus( cia UK veiksmas). Pasake ,kad visos problemos is pacios dezes pareina ir kad reikia naujos. Nupirkau deveta, pakeite. Kaip ir viskas tvarkoj buvo,tik kartais persimetant begiui budavo jauciama kazkokia vibracija(anksciau to nebudavo) zodziu, isvaziacau i tolesne kelione ir gryztant atgal pist ir persijunge i laisva. Visose padetise laisvas. Uzgesinau,uzvedziau kaip ir viskas tvarkoj. Nuvaziavus pora kilu vel pist ir i neutral. Zodziu issikvieciau trala ir parveze namo. Deze kita , o problemos senos nenuvaziavus nei 200km. Uz dezes keita su deze sumokejau beveik £700 . Vaziuosiu pas tuos "mb specus" sneket,bet manau ,sakys kad deze leva nusipirkau. Gal kas patarima koki ? Aciu
|
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.