![]() |
W211 ar verta pilti 229.51 tepalus
sveiki,ar yra didelis skirtumas tarp 229.31 ir 229.51 tepalo?ir ar galima 229.51 tepala pilti i visus variklius?
|
Viskas priklauso nuo variklio koks pas tave. Ir kokią specifikaciją rekomenduoja gamintojas.
|
Citata:
|
Nieko, tik geriau ;)
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Kiek teko girdet daugiausiai verkia VAG'as del tu DPF filtru ir TFSI su savo VW 504/507, kazkoks ten turi buti slaptas ingridientas jiems matyt :xx: Dauguma tepalu gamintoju turi 5w30 tepalus tarkim su MB 229.31/229.51 ir VW 502/505/505.01 ir kitus tepalus 5w30 su MB 229.51 bet jau VW 504/507(sitie aisku brangesni).
Ten esme ne sieros kiekyje sumazintame, o "suphated ash" kiekyje(jis skaiciuojamas % nuo visos tepalu mases, t.y. ta dalis pelenu/uzterstumo kuri sunkiai pasisalinama nes "nepakimba" alyvoje ir lieka variklyje, dazniausiai ant jo sienu), del to vadinami LOW-SAPS tepalais. Jei tepaluose butu didelis sieros kiekis tai keistume zenkliai dazniau tepalus, nes pagrindinis problemas keliantis faktorius variklyje ir yra rugstingumas. Tikiuosi Vampyras nepeiks :xx: http://ipix.lt/images/25556f9f6630d3...52a8bc1f9e.png |
VW + TFSI +DPF ??? Kolega nieko nemaisote? :D
|
Citata:
2. Kiek teko girdet 504/507 tepalai gali buti naudojami benzininiams ir dyzeliniam auto VAG grupes, ta i kuria ieina Audi, Skoda, Seat. Ir ten yra tokie benzininiai varikliai TSI ir TSFI. Tai vat benzininiams TSI ir TSFI ir reikalaujama 504/507. Nors galiu klysti :bounce: Del dyzeliu nepasakysiu kuokiems butent reikalaujama 504/507, bet bent raso tiems kurie su DPF, low-saps tepalai kad neuzsikimstu filtras. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 00:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.