![]() |
Patarkite kuri 124?
Sveiki vazineju su 190. noreciau 124. Patarkit kuri, noreciau kad butu ekonomiskesnis.Ar isvis imanoma rasti gera iki 7000 lt.
Is anksto dekui. :taip: |
Citata:
o tas "geras uz 7000lt." juk naudota perki, vis vien reiks kazka patvarkyti.... |
na taip kaip ir kiekvienam reiks kazka patvarkyt, bet siaip imanoma, gal kiek ir senesniu metu, bet galima. Aisku as tik apie dyzeli :D siaip jo koki 2,5 tikrai jau kaip minimum.. Tik negalvok apie 2 litri :D
O siaip tai vertas demesio ir 3 litru, kokiu litru daugiau imtu dyzelio, bet patikek 6 cilindrai daro savo :vairuot: Kas del benzo tai uz tiek pinigu 2,2 nelabai iseis :) o tie senesni, nevoztuviniai varikliai, tai ima nemazai kuro, tai siulyciau dyzeli ;) Dar vienas dalykas su kokia deze noresi, automatine ar mechanine? |
Nu jo, pats vazineju W124 250D. Galiu pasakyti, kad 2.5L dyzelinis variklis yra pats minimumas tokiai masinai. Nezinau, kaip zmones vairuoja 2.0L, ten traukos truksta katastrofiskai, tikriausiai :) Draugelis turi ir E300 Turbodiesel, galiu pasakyti, kad labai jau dideles traukos taip pat nera. Aplamai, W124 Mersedesas nera skirtams lenktynems, Kas perka toki mersedesa, tikriausiai neziuri i Trauka.
Del dezes as isvis negaliu nieko pasakyti. Vairuoju MB su paprasta mechanine deze.. Mano manymu, Mersedesui daugiau tinka Automatas, nes MB yra daugiau komfortui skirta masina ir kankintis su ta mechanine deze, ypac jeigu vazineji mieste, nera prasmes. Kita kalba, jeigu teks vairuoti daugiau greitkelyje, uzmiestyje - tada reikia apgalvoti mechanine, nes bus ekonomiskiau. Jeigu pirksi masina su mechanine pavaru deze, paprasyk pardavejo isvaryti masina i greitkeli, nes gali buti toks prikolas, kad 5 begis ismusamas, kai paspaudi dugna. Mano Mersedese iki siol 5 begis ismusinejamas. Tikriausiai, susidevejo pavaru dezes ziedai. Tenka laikyti svirti. Blogiausiai, kad paciam labai sunku ten kazka susitvarkyti, nes listi i pavaru deze gana pavojinga, paskui galima pridaryti bedu :) O remontas kainuos tikrai ne 100 litu. Taip pat paziurek, kaip gesinasi variklis, nes yra tokia problema su oro filtru. Raktu pasuki, turetu uzgesintis, bet ji dirba. Ilgai nezinojau kas tai, bet paskui supratau, kad i varikli patenka nuo oro filtro deguonis. Juokinga, aisku, bet tenka uzgesinti varikli ijungiant pavara, ispaudziant sankaba ir tuo metu spausti stabdzius.. |
Citata:
Dabar truputį tave pataisysiu, nes tau kažkas truputį pribūrė apie paskutines dvi bėdas, kurias aprašei...:confused: Man dar neteko matyti kad kažkas taip apibūdintų mirusią traukutę arba susidevėjusį dantratį. Bėgis dažniausiai nesilaiko savo padėtyje dėl sudėvėtos traukutės, kurios pakeitimas kainuos mažiau nei tu nurodei:) Aišku, jeigu mirę dantračiai, tai tada ruošk piniginę, bet vistiek pirma patikrinčiau traukutes:) O variklio gesinimas nieko bendro neturi su oro filtru:ne::unreal: Yra vakuumins vožtuvas, kurio pagalba gesinamas variklis, jei jis sugenda - variklis negesinamas, o kad nereiktų gesint su bėgiu tam ant siurblio yra svirtlelė, kurią nuspaudus variklis užgesinamas. :) |
ir visu trecia pasiziurek kada tema sukurta - lygiai pries du metus. tam zmogui tavo patarimu nebereikia, nes jis ne tik isigyjo w124, bet jau spejo ji ir suvazinet
|
Citata:
|
paaiskinkit kaip traukute, storos vielos galas, gali susideveti?
|
Susidėvi pats galas, kur tvirtinasi ir pati šaiba jos fiksavimui. Ko pasekoje gali tekti laikyti įmetus bėgi, nes gali išmušti jį.
|
ta traukute ne vielos gabalas, bent jau w210, ir jos reguliuojasi, ir yra pirkti ju atskirai. jos issidevi, pradeda klibet, pas mane taip buvo.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.