![]() |
S211 kuro rail'as
Laba, tikiuosi, kad galėsite padėti : auto S211 3,2 cdi 150kw 2005m. airmatic (variklis vedasi, bet labai pulsuoja, apsukas leidžia sukelt iki 2000rpm)
Visa problema degalų padavimo rail'e t.y. antroje 5voltų daviklių grandinėje, kažkuris vienas iš daviklių matyt trumpina,(testeriu matuojant rail slėgio daviklį , rodo tik 1,25v) ištikrinti visi davikliai esantys variklio viršuje ir patikrintas tepalo slėgio daviklis (jis berods irgi prie tos pačios antros linijos pajungtas) , diagnostika su kuria žiūrėta, STAR, gal pasakytumėte kur randasi dar koki davikliai susiję su 5voltais antroje 5v grandinėje. Iš anksto dėkoju. |
pirmiausiai tai neaišku ,kas matuota ar daviklio maitinimas ar daviklio išduodamas signalas į ecu , 5v taip pat maitinasi oro srauto matuoklė , dar yra slėgio daviklis ant pačio oro srauto arba oro filtro vamzdžiuose , turbinos slėgio daviklis ,nors negarantuoju ,kad čia antra grandinė ...
|
Išeinantis iš daviklių signalas 1,25v, ateinantis 5v, visi davikliai matomi/prieinami iš viršaus + tepalo spaudimo daviklis patikrinti, bet jie visi geri. man įdomu ar kartais nėra kokio daviklio toje pačioje grandinėje variklio apačioje, kurio nesimato iš viršaus.
|
Gal kam bus naudinga, gedimas buvo pačiame 5v kompe ( modulyje, nežinau kaip tiksliai pavadinti ) sugedes kondensatorius, pakeistas nauju ir visos problemos dingo.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.