![]() |
Bėgių "ilginimas" greičių dėžėje (įvairiems modeliams)
Sveiki visi,
Tikiuosi kad tokių dalykų dar nediskutavot, nes kiek permečiau akimis temas tai tokių nebuvo. Tai vat klausimas yra toks kas bandė "ilginti" bėgius ir kas ką esat girdėję. Pas mane tokia situacija, kad su keturiais bėgiais žudausi ir žudau draugus nes niekur nepasivelku ir tolima kelionė prailgsta. Kaip manot sunku būtų ketvirtą bėgį tarkim pakeist taip kad prie kokių 120 padorios apsukos būtų? Ten reikės keist dantračius (kaip įsivaizduoju vieną) tai jį susirast nuo kokio kitokio modelio? Ir ar apskritai apsimoka užsiiminėt tokia nesąmone. Ačiū už atsakymus. :) |
imanomas toks dalykas...
bet, mano supratimu, reikia keisti ne viena, o du dantracius (as taip mastau) :) o kas del apsuku? labai aukstos? |
manau reduktoriu uztektu pakeist su kitokiu perdavimu
|
Citata:
Dėl reduktoriaus tai pasikeisčiau, bet paskui jei visi bėgiai pasunkės tai bus sunku pajudėt iš vietos ir mieste visai lavonas būsiu. Ar aš klystu? :) Šiaip savo problemą galėčiau spręst ir nusipirkdamas 5 bėgių dėžę arba automatą. Bet šiaip vat įdomus toks dalykas aš kai paskrapštyt mėgstu tai visai įdomi patirtis būtų. Tuo labiau kad pasidaryčiau truputį sunkesnį nei penktą bėgį penkiabėgėje, nes daug tenka važiuot autostradoje. |
Sveikas.
Keturiu begiu dezei nepakeisi ketvirto begio nes jis nekeiciamas. O reduktoriu pakeitus tikrai sulietesi ;) Iseitis tik 5 begiu deze ;) |
kisti arba penkiabege deze, arba reduktoriu keisti i greitesni, - t.y. su mazesniu perdavimo skaiciumi, begius jungineti reiks reciau, laimesi greicio, prarasi traukos, pacioj dezej ten nieko nepribursi
|
O dar vat vienas klausimėlis. Pvz dedant automatą tai ten vėl kitokie perdavimai yra nei paprastoj keturbėgėj. Sakyčiau kad automatų nors ir keturi bėgiai, bet apsukos mažesnės būna užmiesty. Nes pažiūrėjau kad penkiabėgių kainos tai išeina tas pats kas automatų, tai gal pasidarius poniškesnį gyvenimą. ;)
|
ne taip paprasta ta automata ideti, pvz w201 skiriasi kardanas, iki pakabinamo guolio, smagratis, priedo vietoj sankabos dedasi hidrotransformatorius, pedalai keiciasi, elektra (starterio blokavimas, atbulinio lempos) keiciasi pavaru svirtis, kick down sistemele su savo relytem... ir t.t.
Citata:
|
nu ,jei rankos dygsta is teisingos vietos, ta automata nera taip jau baisu isideti, geriausia cia yra tureti donora automatini, su tokiu paciu motoru, kaip tas mersas ,i kuri nori viska deti, plius literatura pasiskaitineti pries dedant irgi nekenks, nes tikrai nemanau kad bandytum duoti kitam zmogui ta padaryti, nes pakainuos tai labai nevaikiskai :bounce:
|
Aš kolkas pasigirsiu kad kol turiu šitą MB viską tvarkiau pats išskyrus vieną dalyką kur kvailas būdamas nuvariau į servisą, o paskui vistiek pats dirbau tik dar sunkiau taisydamas ką tie kreivarankiai pridarė.
Dėl dėžės tai jau domėjausi kas ten kaip. Turiu Haynes knygą užsisakęs, tikrai labai gera literatūra. :) O dėl donoro vat norėčiau paklaust. Šnekėjau su žmogum kur labai su W123 susijęs tai sakė kad tinka dėžės nuo 2.0, 2.2, 2.4 dyzelio. Vat man įdomu ar nuo 3.0 dyzelio tinka ar ne. Nes mačiau kažkur ardomą. :) O gal tiktų ir benzininių modelių (gal dar geriau su perdavimais išeitų sužaist)? :) |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 21:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.