![]() |
S211 E270 įsiurbimo kolektoriaus "Swirl flaps" šalinimas.
Sveiki, kiek teko skaityti užsienio forumus, žiūrėti youtube rusiškus ir angliškus video, nors informacijos pakankamai nedaug, per laiką išdyla isiurbimo kolektoriaus sklendžių valdymo mechanizmas, per išdilusias įvores pradeda leist išmetamasias dujas, apauga pačios sklendės, nebesidarinėja kaip priklauso, tvarkyti gana sudėtinga, nes kolektorius plastmasinis, todėl žmonės ima sklendes lauk, vietoj jų kas kaip sugalvoja deda akles (suka varžtus, tekina spec. zagluškes jas sodina ant klijų ar varžtų) o patį varikliuką ant kolektoriaus palieka dirbti. Galbūt kas nors iš forumiečių užsiiminejo šiuo reikalu ir pasidalintu savo patirtimi? :aciu:
|
Tai viska ir pats aprasei, lupi lauk sklendes, sodini ant kliju istekintas zagluskes, o sklendziu darinejimo varikliuka "palaidoji", tik nuo varikliuko svirtele nuimk, nes man kazkur kabindavosi ir klaida mete, teko nulauzt
|
“Palaidoji” turi galvoje, palikt ten kur buvo su pajungtu maitinimu? :) po to checkai nedega? Įmanoma tą varikliuką patikrinti be staro jis veikia ar ne išvis? :D nors, gal jeigu dabar klaidų nemeta turbūt veikia. :) tiesa, jeigu kas nors darėtės zagluškes gal pamenate išmatavimus? BMW automobiliams yra net komplektų pirkti, kažkaip mersams nieko panašaus...
|
Citata:
|
Galima varikliuka išimti ir varza vietoj jo ideti ir jokiu klaidu tada nemeta .:)
|
Citata:
|
Nusisneki riebiai, nes visi kompai tuomet pereitu po poros metu, nes ten varzu n+k. Pats idejes varza 4,7k vietoj swirl varikliuko ir veikia jau 4 metai
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 02:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.