![]() |
SOS! MB C220, S204, 2008m. Klaidos, nebetraukia
Sveiki, dar šiandien ryte važiavau kuo puikiausiai, mašiną pirkau prieš 3 savaites, jau spėjau pravažiuoti apie 2000km. Po darbo užvedus mašiną, išmetė klaidą: currently unavail. (See owners manual), paveikslėlis mašinos ant vingiuoto kelio. Ir tas, berods ESP, trikampiukas su šauktuku kairėj spidometro pradėjo šviesti. Kaip supratau, tai nebeveikia ESP.
Pajungė pažįstamas diagnostiką, tai išmetė šias klaidas: 1.) Dtc code - 221C; Dtc description - B28/8 (DPF differential pressure sensor); Dtcs state - CURRENT and STORED; System Name - ECM 2.) Dtc code - 6264; Dtc description - One or more signals sent from control unit "Combustion engine" via the CAN bus is implausible; Dtcs state - CURRENT and STORED; System Name - ESP 3.) Dtc code - 5022; Dtc description - CAN timeout error while communicating with control unit "SPC"; Dtcs state - CURRENT and STORED; System Name - XALWA_L (šita išsitrynė berods) Grįštant namo iškart pasijautė, kad "buka" mašina pasidarė, nereaguoja į gazą, truputį dar jaučias galios ant žemų pavarų, bet ir tai ne taip, kaip seniau. Kažkaip nepastebėjau kokiu greičiu prieš tai važiavau maksimaliai, bet kylant į kalną, netraukė daugiau 80km/h, pasiekė 80km/h ir viskas, pradėjus lygiu keliu važiuot, greitis po truputį pradėjo didėti labai lėtai, bet reikėjo jau stabdyti. Pats spėčiau, kad DPF blogai išprogramuotas, ar kažkas su davikliu susiję...ar koks ESP daviklis? Kokie spėjimai ar tiksliai gal kas pasakys nuo ko pradėt tvarkyt ar žiūrėt? :confused: |
Citata:
|
Laukiu tada daugiau spėjimų ar atsakymų. Ir įdomu ar čia pardavėjas paslėpė tokį defektą ar čia šiaip kažkas netikėtai sugedo...tikiuosi nieko rimto nebus...
|
Tu gal pasidaryk normalią diagnostiką su staru ir iš kart pasidarys aiškiau ir mažiau spėliojimų ;)
|
Citata:
O autoriui pasižiūrėk turbinos šlangas, gal įtrūkusi ar kiaura. |
Nu taip ir reikės daryti, jungt star diagnostika betkokiu atveju. O sakykit, kas Kaune galėtų pagelbėt už protingą kainą? Gal turit kokius kontaktus kam skambint paklaust?
P.s. Mašinose galima sakyt aš žalias. Pirma mašina. Gal kokį video iš youtube galėtų kas įmest kur tas fiškes rasti ir patikrint kaip? Ir turbinos šlangas? |
Citata:
|
Citata:
Kur tas turbinos šlangas pažiūrėti ar trūkusios? Nelabai aš ten suprantu kur žiūrėti. Jei būtų trūkusi ar nesigirdėtų švilpimas greičiau važiuojant? O ir šiaip gal nematysiu aš to įtrūkimo ten, jei labai mažas? Ten po vairu tos fyškės? Fyškes atjungus akuma ištraukt ir vėl sukaišiot, ar nereik atjungt akumo? Ir pats ar išsprendei bėdą, radai kas blogai? |
Citata:
kitos klaidos tai pasekmes klaidos, pasikeisi slanga, pasidarysi dpf regeneracija, pasikeisi diff sensoriu, ir toliau vaziuosi, detales apie 100€ darbo su regeneracijos vaziavimu apie 2 val. tik pamegini paklausti detaliu numeriu arba kur tvarko, dar sianakt padegsiu tavo auto :D |
Citata:
O vakar darė žmogus diagnostiką su star's, tai 2 valandas ieškojo kažko, bet nieko nerado. Pasakė, kad DPF daviklis sugedęs arba, kad DPF filtras užsikišęs. Nu dar spėjo, kad gali būti išpjauti DPF ir katalizatorius ir blogai išprogramuotas DPF... Klaidos neleido ištrinti, bet dabar jau nebedega "check engine" lemputė po diagnostikos. Betkokiu atveju, pasiūlė išprogramuoti DPF, EGR ir padidinti variklio galią... Sakė pasitikrint ar neišpjauti DPF ir katalizatorius, jei neišpjauta, patarė pjauti laukan ir išprogramuoti. Dabar mašina palikta greičio dėžės tepalus keisti, tai neturiu kur pažiūrėt kas čia per šlanga, o iš nuotraukos nesuprantu... :confused: Draudimas yra, tai dar pabūsiu drąsus ir paklausiu kokia čia šlanga ir kas tas diff sensorius? :xx: Ir ar protinga būtų pasikeisti tą šlangą ir sensorių, o išpjaut DPF, EGR, katalizatorių, išprogramuot viską? Nebereiktų sukt galvos dėl visokių daviklių, užsikišimų...? |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.