![]() |
Sokineja apsukos E280 W211
Sveiki, susidūriau su keistu dalyku. Automobilis MB E280 cdi 130kw Automatas, 2006 metų dyzeliukas, šokinėja apsukos važiuojant, ant P ar ant D stovint vietoje nešokinėja, dėžė nemuša, pagrdine šokinėja važiuojant pastoviu greičiu , pašilus motorui šokinėjimas apmažėja. Laukiu patarimų, dėkui :aciu:
Video <video width="500" height="340" controls><source src="https://mb1.ltd/vid/received_1869283886485472.mp4" type="video/mp4"></video> |
Nebus kartais torque converteris (pusle) ? neislaiko apkrovos prie vienodu apsuku, todel variklis vis sokineja bandydamas kompensuoti jegos perdavimo nuostolius i greiciu deze. Bet gal ir klystu, tik mano spejimas.
|
Pradėčiau nuo pūslės.
|
Man lygiai tą patį diagnozavo - hidrotransformatorius. Restauravimas apie 550EUR. Problematiška ir donorą rasti :(
|
Į 19garažą paskambink, paklausk kiek pas jį kainuotų 860989379
|
Aš esu iš Panevėžio, tai nelabai man tinka 19garažas :)
|
Kaip ir pradėjau bėdų ieškojimo nuo pūslės, Panevėžyje Autotransmisijoje nustatė, kad lyg ir pūslė, remonto išlaidas paskaičiavo 950 eurų tai sakau dėkui ne, nuvežiau į Vilnių UAB Automatas , tai sako nu gal ir ne dėžė, su šilta pravažiavo viskas ok, niekas nemuša , niekas nešokineja viskas įdealu. Tada pradėjau pats gylintis ir klausinėti, gavau atsakymą, kad pūslė durniuoja dažniausiai kai būna pašilusi ir apsukos šokinėja kai būna pašilę ir t.t. Man šita bėda būna tik tada kai variklis šaltas, pagrinde iš po nakties arba nevažiavus kokias 5-6 valandas. Tada kol pašyla pasitampo, lyg ir iš pirmo į antra prasmugiuoja , pašylus viskas normaliai. Sakė pradėti bėdos iėtkoti kompe pačiame , dėžė pas mane 5g , sako pasikeisk kompą pamėgink, gal variklį persitikrink, tai dabar nelabai suprantu kur čia bėdos ieškoti, esu labai nusivylęs meistrais, atrodo lyg kosminį laivą turėtum niekas bėdos negali normaliai nustatyti :)
|
Labas,
Na galima suprasti ir servisus, kurie nenori apsiimti ieškoti tokios bėdos, nes problema gali būti pūslė, solenoidai, purvinas hidroblokas, išdilę hidrobloko plunžeriai ir t.t., ir jei viską eilės tvarka keisti/remontuoti, tuomet laiko sąnaudos tampa labai didelės, o paskui dar aiškinti klientui kodėl tokia kaina už remoną.... Plius nėra garantijos kad simptomai visiškai išnyks... Dėžės tepalus esi keitęs? Pilną keitimą su praplovimu ar tik dalinį? Tavo atveju esu beveik įsitikinęs, kad problema yra ne su pūsle, ne su dėžės kompu, o konkrečiai su hidrobloku. Pradžiai rekomenduoju pigiausią variantą - pabandyti pasikeisti tik pūslės blokavimo solenoidą (A240 277 01 00) ir tepalus, tuomet nuresetint su Star ir greičiausiai problema dings. Jei nepadės tuomet tektų lysti giliau į hidrobloką, jį ardyti, plauti, žiūrėti ar plunžerių lizdai ir patys plunžeriai neišdilę, spyruoklė gal kokia trūkusi ir t.t.. Darbo daug, mažai kas iš servisų apsiims kruštis (tikraja to žodžio prasme) ir pasiūlys visą hidrobloką pakeisti iš kitos dėžės (kas nėra neteisinga jei kitą hodrobloką pavyktų gauti gero stovio). Sėkmės. Citata:
|
O kokia kaina panašiai Hidrobloko gal galima sužinoti? :) Tepalai keisti pagal dokumentaciją prieš 15 tūks km , tiesa ar ne čia jau nepasakysiu :) na supratau reikės tada pradėti ieškoti bėdos ten , tik vat , kad nerandu meistrų aplink Panevėžį kurie užsiimtų tokiais darbais, visi siūlo arba pilnai keisti hidrobloką, net nesigilinę arba keisti pilnai pūslę su viskuo , o jei paprašai, kad gal tik kažką salenoidus ir dar tepalus tai visi su atsakymais nebus garantijų, neapsimsim :)
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 18:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.