![]() |
Ar apsimoka statyti duju iranga i automobili su maza kubatura, pvz: 1.0l - 1.5l?
Sveiki,
Kadangi forumas ne kartą skelbėsi kad pakantūs visoms markėms, tai va dabar toks klausimas yra. Manau ir MB tą pritaikyt kažkiek galima nes mažesni modeliai turi silpnų variklių. Pagrindinė dilema ar apsimoka dujint variklius nuo 1.0 iki 1.5 litro? Kažkas man yra sakęs kad dujos ekonomiškai išeina tik nuo 2.0 tai gal pigiau išeina važinėt benzu. Pati idėja yra padaryt mašina kuri niekad neturėtų apetito. :geda: Tai va įdomu kas ką žino... :) |
Citata:
|
1.5 gal dar kaip nors:))) bet jei litrini padujinsi,o dar jei kondishina ijungsi,kazhin ar bepajudesi ish vietos:))
|
Nebus ten jokių kondiškių, nebus ir įpurškimo. :D Mintis: studentomobilis. Paimi auto už 200-300lt išlupi viską kas nereikalinga, kad mažiau svertų ir įdomu ar mažėtų dar sąnaudos ar ne įdėjus dujas. Manau kad ten kokių 1990 metų polo 1.3 tai ėjo karbas, tai jei į karbą statyt dujas dar liktų ten arklių ar ne? :D
|
neapsimoka vien todel, kad del mazu sanaudu iranga atsipirks po 10 metu.
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
Tai vat aš ir galvoju: reikia kad judėtų, reikia kad kuo pigiau kainuotų pati mašina ir kad valgytų kuo mažiau. Tai visgi susidariau tokią nuomonę, kad dujos tik kainuos papildomus litus ir nepridės ekonomijos... |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 05:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.