![]() |
212 kuro sistemos gedimas
Sveiki forumieciai turiu beda mersedes 250 cdi 2010m vaziuojamt ima trukcioti kol uzgeso, uzsidege variklio cekas, diagnostika rodo 2ju purkstuku klaida, servise nustate, kad purkstukus kemsa auksto slegio kuro siurblys kuris meta i sistema metalo ( drozles- dulkes) Ar taip gali buti???
|
Taip comon rail pagrindine beda
|
Citata:
Tai belieka siurbli keisti ir visa sistema valyti? Kurioi vietoj prie variklio siurblys stovi sudetingas keitimas? |
Kas 40k restauruoji siurbli ir neturi problemu. O jeigu neisvale sistemos, tai lochai kitaip nepavadinsi.
|
Siurblis pas OM651 po isisurbimo kolektoriaus slepiasi. Labai sunkus priejimas.
P.s. jaigu tikrai drozliu yra, buvo benzino pripilta. Reikia viska keisti. Nuo kuro bako iki injektoriu su visais railais slangom kuro vamzdeliais. |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Na vyrai nesipykit. :) Kuras kaip ir normalus neste-statoilas. Klausimas tik ar tikrai siurblys gali struskes mesti. Ir ar paciam imanoma susitvarkyti ar reikia kazka priprogramuoti.
Nes planas tos Keisti kuro siurbli prie variklio Keisti comanreila Restauruoti bako siurbli Tikrinti purkstukus ant stendo Keisti kuro filtra Plauti visa sistema Ar ka dar praleidau? Nes servise padare pardavimini varianta pakeite kuro filtra ir komanreila. uz 350€ bet ziuriu kad nera logikos jei siurblys prie variklio paduoda kurs i komanreila ir ten nera jokiu jau filtru... Vaziavau po remonto lygiai dvi dienas... pilnas remontas sake 2000€ :daro: |
Turėjau jau patirties su tokiu gedimu, tik VAG grupės Common Rail automobilis.
Parašysiu ką aš dariau ir po remonto sėkmingai vėl eksplotavau auto 15mėn./23.000km. Pardaviau žmogui, su kuriuo kalbėjau nesenai, tai jis jau virš 10.000km pralėkė. Tat kas buvo daryta, manau teisinga... Kaip jau minėjai, tavo planas toks: Keisti kuro siurbli prie variklio - KEIČIAU. Keisti comanreila - KEIČIAU. Restauruoti bako siurbli - RESTAURAVAU. Tikrinti purkstukus ant stendo - KEIČIAU, visi 4 buvo užplakti drožlėmis. Keisti kuro filtra - KEIČIAU, po 15.000km vėl keičiau. Plauti visą sistema - PLOVĖ visą sistemą, valė baką. Ar ka dar praleidau? Bent jau mano atveju tai praleidai. Teko keisti Reilo slėgio reguliatorių, kuris sukasi Reilui iš galo. Ten mažos mažos mikroskopinės skylutės yra to daviklio galvutėje, jos buvo užsikišusios drožlėmis. Iš kitos pusės Reilo daviklio nekeičiau. Be to, siurblį pirkau su davikliu, kuris irgi buvo užsinešęs drožlėmis. Man siurblys, 4 purkštukai, Reilas, Reilo slėgio reguliatorius kainavo 750eur + darbas 150eur. Bet tai buvo VAG 2.0TDI 125kw 2009m. Common Rail. Gal tau bus kaip orientacija kiek tai kainuoja +/- . P.s. Jei kuro filtre yra drožlių ir kuro siurblio daviklyje, tai maniškis scenarijus nusimato. Kad purkštukai geri, beveik neįmanoma. Drožlės atsiranda nuo siurblio plunžerio, kuris yra aliuminis. Dyla ir meta drožles. Kodėl dyla... Meistai bent jau man tiek išpasakojo: nekokybiškas kuras arba užkaitęs kuras. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 11:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.