![]() |
W211 E280 CDI, 130 kW OM648. Dingsta trauka, nesuveikia turbina
Sveiki,
Ką gi... Mercedes Benz w211 E280 CDI, 130 kW OM648 (l6) variklis, gamybos data 2005/05. Sėkmingai vairuoju į automobilį jau gerų pusantrų metų ir per į laikotarpį, neskaitant keletos smulkmenų, nebuvo jokių kaprizų, kol prie keletą dienų, vaiuojant i darbo namo, maina pradėjo oiuotis. Turbina, startuojant i vietos, suveikia tik iki 2000 apsukų, toliau - tarsi ,,isijungia": dingsta trauka pasiekus madaug 60 km/h greitį, toliau automobilis labai lėtai bėgėjasi, apsukos pakyla tik iki 3000 apsukų. Apsukos pakyla iki 3000 tiek vaiuojant, tiek gazuojant laisva eiga. Automatinė greičių dėė veikia pasakikai sklandiai. Prietaisų skydelyje pastoviai dega ,,Check Engine" simbolis. Ugesinant - uvedant situacija nesikeičia. Oro filtras varus, graus, purktukai varūs, neapsineę, kiek matau, aplink turbiną - jokio alyvos pėdsako. Alyvos lygis - ,,OK" - 6,5 l. Dūmų i duslintuvo - jokių. Degalų sąnaudų vidurkis (Vilnius + autostrada Vilnius - Ukmergė) 6,9 l. Vizualiai apiūrėjus variklio skyrių, nematau jokių akivaizdių alyvos nuotekių ar nesandarių arnelių. Variklio darbinė temperatūra kaip priklauso. Variklio alyva, visi filtrai keičiami laiku (kas 10 tūkst.km), iki sekančio keitimo likę 1500 km. Kadangi savaitgalis, dar neturėjau galimybių atlikti diagnostiką, tačiau visa tai neduoda ramybės. Kokie būtų pamąstymai, ko galima tikėtis ? Usikimęs DPF filtras ? Automobilis rieda 85% umiestyje ilgas distancijas, su saiku ,,gauna" apsukų. Manau, kad dėl usikimusio DPF būtų padidėjęs alyvos lygis (atskiesta dyzelinu) ir drastikai kiltų sąnaudos. Oro srauto matuoklė ? Turbinos gedimas ? Tačiau nesimato jokių dūmų - ar tokiu atveju juos gali maskuoti DPF ? Turbinos slėgio daviklis ? Gal kam nors yra tekę susidurti su tokia problema iam varikliui ? |
negi tu galvoji kad kazkas is tavo aprasymo ims ir 100 proc diagnozuos kodel soka i avarini rezima tavo mersas? jungi diagnostika ir ziuri, bus tada aisku. o cia taip buriant tai gali buti 100 priezasciu. Sekmes
|
Seip teisingos mintys, tik del uzsikimsusio dpf klaidingos. Tepalo lygis dideja kai regeneracija pastoviai daroma, arba per daznai, uzsikimsus dpf ji nebedaroma. Bet ir uzsikimsimas dazniausiai kitos priezastys, oro mases matuokle ar nesandari turbinos sistema ie t.t.. zinoma geriausiai butu nuskaityti, zinotum nuo ko pradeti.
|
Apsinešusi sparnuotė negalėtų būt dar vienas problemos sukelėjas?
|
Vampyre,
O jeigu, tarkim, uzsikimso DPF filtras - tokiu atveju ji gakima isplauti (kiek domejausi, yra netgi apecialus aparatas siam reikalui, taip plaunami netgi sunkvezimiu filtrai) ir jis toliau veiks ar tik ,,populiarusis" lietuviskas metodas - operacija ? Zinau jusu posaki, kuomet ,,skauda danti, o operuojamas apendicitas", todel ir klausiu, nes noriu sia detale issaugoti. Siandien vakare, jei iseis, vaziuosiu atlikti diagnoatikos, detales papasakosiu forume veliau. Aciu visiems uz informacija, kad dalinates mintimis ! |
Sveiki, Mercedes fanai !
Problema surasta ir zinoma: aprasytos situacijos priezastis - temperaturos daviklis (daviklis, kuris matosi ataidarius kapota, salia oro filtro korpuso, is virsaus). Prijungus kompiuteri ir istrynus klaida, automobilis atgijo. Jei problema pasikartos, minejo, kad dilerine detale is Silber Auto kainuoja apie 45 EUR. |
Sveiki,
kalbant apie kaidas tai turiu tokį variantą E220 2003m: 2047 ir 2051 rail pressure monitoring via volume control valve permanent. Ramiai važinėjant viskas ok, bet davus gazo ant lenkimo ar šeip, soka į avarinį rėžimą. kaip suprantu, kuro slėgio daviklis, ant kuro magistralės, bet ten du davikliai lygtais yra... Ga kas turėjot tokią bėdą? |
Citata:
|
Daviklis yra tik vienas, kaip ir reguliatorius.
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 07:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.