![]() |
w211 om648 traukos problema
Sveiki, turiu tokia problema važiuojant didesniu greičiu, tarkim 70 ir į viršu ir norint ka nors aplenkti dingsta trauka, su megejiška diagnostika Launch klaida CDI bloke: 2348-1 Check system Charge pressure control. Charge pressure is to low.
Įdomiausia, kai dingsta trauka nedega check'as, o pvz buvo pora atveju kai šaltam jau dega check ir šita klaida yra. Važiuojant ir žiurint gyvus parametrus tai 1,2,3 pavara galima iki kiek eina ir nieks nieko jokiu klaidu, o tik 4 ar 5 pavara iškart išmeta į avarini režima. Kai isijungia avarinis režimas turbino elektrine padetis persimeta į 10% ir nebereguoja (na manau tai normalu) Kaip manot kame gali but problema? Elektrine dalis turbino streikuoja ar turbinos geometrija stringa? Ar dar kas gali but ? |
Variklio oro filtras originalus? Būna dėl blogo oro filtro toks bugas.
|
Oro filtras MAN, kad jau davet užuomina bandžiau ir su senesniu, tačiau tas pats.
|
Citata:
originalus filtras Silberauto ~30 EUR. Blogiau nuo to tikrai nebus. |
Citata:
|
reiketu su staru prasidiagnozuoti, turetu buti išsaugotos klaidos, bent žinosi nuo ko pradeti
|
Citata:
Su blogu filtru meta klaida dėl blogo EGR. |
Citata:
Pries kazka ardant ar keiciant, kaip ir vyruciai minejo, teisingiausia butu atlikti kompiuterine diagnostika. Sena, bet labai protinga masina. Priezasciu gali buti viena is desimties galimu. Mano masina vasara buvo iskretusi panasu poksta, situacija labai panasi ir aprasyta yra cia: http://mb1.lt/showthread.php?t=25799 Buvo sutvarkyta gal per 30 sekundziu uz aciu, kas ten zino, gal ir pas jus kokia smulkmena del kurios atsiranda virtine trikciu. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.