![]() |
W203 dingsta trauka
Sveiki, pradėjo dinginėti trauka. Ramiai važiuojant viskas gerai, bet paspaudus stipriau įsijungia avarinis režimas...
Užgesinus ir užkurus viskas susitvarko, gal turite minčių kas galėtu būti? Ar iškart diagnostiką darytis? P.S kas Vilniuje padėtu su star'u? W203 2,2cdi 90kw 2006m facelift sedan |
Citata:
pagal Tavo problemos aprašymą manau problema taip kaip šiame poste: http://www.mb1.lt/showthread.php?t=26153 Sprendimas antroje ir ketvirtoje žinutėje. Su STAR gali atidaryti/uždaryti EGR, tuomet programoje matysis ar keičiasi reikšmės, jeigu ne tuomet EGR. Bet tuo metu kai tikrinsi su STAR, klaidos gali nebūti arba reikšmės keisis. Tad arba atjunk oro srauto matuoklę ir atlik bandomąjį važiavimą ir jeigu atjungus problema nepasireiškia - tuomet manyčiau EGR'as. Parašyk PM, galime susitikti pažiūrėsime, turiu MB diagnostiką (ne STAR), patikrinsime buvusias klaidas (miestas VLN) |
Man atrodo tau daviau kontaktus jau per messenger, kas Vilniuje ryt padės.
|
Citata:
|
Man buvo tas pats.Rado kiaurą interkūlerio šlangą.Pakeitė ir bėda dingo.
|
Citata:
|
Šiandien dariausi diagnostiką su star.
Štai klaidų kodai: 1: 2632-008 Charge pressure is too high 2: 2509-001 Check component N33/2 (heater booster control module) generator load signal is implausible 3: 2510-001 Check component Y100/1 (right charge pressure positioner) positioner signals fault 4: 0105-001 Check component B5/1 (charge pressure sensor) charge pressure is too high Atjungus oro srauto matuoklę problema dingsta. bet po kokiu 15km užsidegė check ir avarinis režimas on... Ar bus kalta oro srauto matuoklė? |
Citata:
Nu tai blyn, darei su staru diagnozę, negi sunku užlipti ant klaidos ir žiūrėt ką liepia tikrint? negi mes turim dirbti už diagnostiką? |
Citata:
Buvot stara pajunge, dabar skambini tam diagnostikui tegu ziuri elektros chema ka bendro turi virsuje isvardinti komponentai. M55 megsta irgi pagesti nebeuztenka sroves kitiems vartotojams. Saugiklius priekiniame sam tikrinai? |
Papasakokit ka blogai padariau? Kritika welcome
Kolega atvaziavo su klausimu, kodel dingsta trauka. Nuskaitom klaidas (jos surasytos jo poste). Padarem EGR, M55, charge pressure, turbo aktuatoriaus (vizialiai matosi kad vaiksto), oro srauto testus, viska preina. Po kapotu jokia turbo zarna neleidzia, viskas svaru grazu. Laidai vizualiai niekur neprasitryne. OK darom test drive: Atjungiam oro srauta ir bandom išprovokuoti klaidas, nepavyksta viskas traukia kaip priklauso tuo metu. Tiesa, chekas neuzsidega tiek atjungus srauta tiek ir pravaziavus - paaiskejo, kad chipuotas ECU, galbut del to. Jei atjungus srauta traukia OK, prijungiam srauta ir gaudom toliau, tuomet pravaziavus ismeta 1,3,4 klaidas (auksciau jos surasytos), tada tikrinu Y100/1 ir su staru jis nesivaldo (pastirges). Tuomet, kolegai vel atjungiam oro srauta ir paprasiau, kad pavazinetu ir pagaudytu klaidas, nes keista kad be srauto vaziuojant viskas buvo OK. ir po kurio laiko jis pranesa, kad pagavo check'a. Dabar atvaziuos ir isitikinsim ar tas pats Y100/1, bet greiciausiai bus jis. Todel, Vampyrui karmos taskai uz teisinga spejima Y100/1. O srauto jutikli atjugiu ir darau testa del to, kad ne karta teko isitikinti, kad jautrusis elementas degraduoja ir tik prie tam tikru salygu blogai rodo, nors su staru visus testus praeina. Atjungus ji ir tesdrivinant isitikinama ar tikrai jis negrybauja. |
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.