![]() |
W212 125 kw 220 cdi blue efficiency dega check engine lemputė
W212 125 kw 220 cdi blue efficiency užsidegė check engine lemputė. Atlikus diagnostiką metė 3 klaidas “ P227984” -A leak was detected in the intake air system. There is a signal below the permissible limit value, “P040000”- The flow in the exhaust gas recirculation (cylinder bank 1) has a malfunction ir ir “P008984 “ -Fuel pressure regulating valve has a malfunction. There is a signal below the permissible limit value”.
Po atlikto remonto vėl dega check engine lemputė, atlikus diagnostiką meta 2 klaidas “ P038113” -The preglow lamp has a malfunction. There is an open circuit” ir “ P008984” - Fuel pressure regulating valve has a malfunction. There is a signal below the permissible limit value”. Klausimas- ar teisingai buvo atliktas remontas? |
speju pakeite viena turbinos slanga? ir dingo viena klaida :)
atsidarius varilio gaubta ir pakelus motoro apdaila, desineje puseje rasi variklio ecu prisukta. salia jo plokscia pilka placia elektrine jungti, reikia butent tuos laidus patikrinti, ar jie nera pazeisti. jie prasivibruoja i plastika metams begant. arba darant servisa keiciant oro filtra ir atjunginejant elektrine jungti pasizedzia kontaktai. Ar teisingai atliktas remontas, labai sunku pasakyti, kaip patsai dirbdamas servise buna, pakelia darbuotojas atsargiai ta dangti (pakartoju atsargiai nes nekarta jau turejom tokia beda) nes reikia pakeisti filtra, cakt ir trumpas jungimas paciame variklio kompe. nebera 1000€ kuris kaltas? Nes jaigu apkaltinsi darbuotoja, daugiau i ta servisa nevaziuok, nes jis niekados gyvenime nebekeis oro filtro, ji tiesiog ismes i siuksline. :) P.s. palauk vilnieciu gal kas apsiims apziureti. :) |
Citata:
|
Citata:
Po pirmos diagnostikos atliktų darbų sąrašas toks: Paskirstymo grandinė su įtempėju Tepalo aušinimo tarpinės + el. sklend. Dangtelio tarpinė Interkuliario žarnos o-ringai Turbis vožtuvas priekinis Aušinimo skystis Purkštukų lekštutės Sandarumo patikra Variklio alyva Stucharis prie bakelio išsiplėtimo Plovimas Variklio aptarnavimas Atvažiavau su check engine, susiremontavau, susimokėjau ir mano galvos skausmas turėjo baigtis. Man atrodo taip. Vampyrai, ar pirmos ir antros diagnostikos klaidos skiriasi? Ačiū tau labai. |
Citata:
antra diagnostika dasidejo klaida, bet del jos labai nepergivenciau, pradeciau nuo P008984 klaidos nes ji islikus. |
Citata:
220 000 km. Kai meta klaidą “P008984”, kur ieškoti problemos? P.s. Aš ne santechnikė, bet tas atliktų darbų sarašas man labiau panašus į techninį aptarnavimą, o ne rodomų diagnostikos problemų šalinimą. |
Citata:
tavo modelis daug bedu su davikliais neturi, labiau su laidais ir z jungtimis. uzima laiko rasti pacios detales keli eurai kainuoja. sakyciau ieskokis elektriko, arba spaudi jau issirinkta servisa. jaigu kokias istorijas pasakos rasyk padesim kiek galesim. :) |
Citata:
Sakai spausti tą servisą... Tiesą pasakius nuvažiavau, kaip ir minėjau, pasidariau pas juos pakartotinę diagnostiką, po jos man jie atsakė, kad aš nieko nesuprantu, klaidos naujos, o senas sutomobilis vėl vėl sugedo, jei aš nepatenkinta remontu galiu kreiptis į teismą. O visas bylas neva jie laimi. Tokia mano istorija : laugh: p.s. padejavau, bet pagalbos reikia. |
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 09:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.